Gå til innhold

Huff, hva må naboene tro om oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i et hus med naboene ganske tett på. Vi har mange store vinduer rett inn i stua og naboene kan se rett inn. Treåringen er syk på tredje dagen og er ganske slapp. Det blir en del tv og sitting i sofaen. Spesielt om morgenen, da hender det jeg også dupper av mens hun ser tv. De må tro vi er de verste tv slavene, har så lyst til å ringe på og si at hun er syk ;)

Anonym poster: a73fd54ddcc3aff52db60caa278a81f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe jeg gir faen i er det hva naboen gjør. Når han ikke sager og hamrer midt på natta da.

Anonym poster: 6dde006882de9bd5ddaec940d12b02c3

Skrevet

Er du seriøs?

Er dette altså noe du går rundt og bekymrer deg over?

Husk at i den virkelige verden har de fleste mer enn nok med eget liv, det er ikke som her inne at alle automatisk tenker det verste om deg.

God bedring til pasienten og kos dere forran tven.

Anonym poster: 19431237b8a4ce0f7c54bc2f514d6ede

Skrevet

Hva gjør naboen da? Sitter og følger med hva dere gjør på gjennom vinduet? Ikke bry deg :)

Anonym poster: 64256da1b96f30da7bb4f9e97f0b3ecb

Gjest sussie77
Skrevet

Hadde jeg ikke bekymret meg så mye over :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Haha, tenk hva de måtte tro om du ringte og forklarte deg da! I rene Mrs. Bouquet-stilen... DET hadde vært noe :P

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hadde nok brydd meg midt bak, gitt. Tror du forresten at naboene bruker tid på å kikke i vinduene dine og bruker energi på å lure på hva dere gjør? Tviler. De fleste av oss har nok med vår egen timeplan. ;-)

God bedring til sjukling!

Skrevet

Hadde ikke brydd meg mindre om jeg så naboen så på tv støtt og stadig. Vi har tv på støtt og stadig, men slik blir det med mange i hus og vi ser på forskjellige ting. Men jeg tror ikke naboene bryr seg i det hele tatt. Ene naboen min har en 2 åring, og en skulle ikke tro det bodde ett lite barn der. Det er såvidt vi har sett barnet på to år, de er så og si bare inne. Og det er igrunn ikke noe jeg bryr meg om, men stusset litt når moren snakket om hvor gøy barnet syntes det var å være ute. Mine barn syns det er gøy med denne jenta, men har komentert det så mange ganger at hun nesten aldri er ute. Med denne komentaren begynte jeg å stusse, stusset ikke før hun sadet og ungene komenterte det. Moren er av utenlansk opprinnelse, og de har kanskje litt andre vaner.

Vi har en nabo til, og en dag ringte jeg på døren akkurat når lillebror kranglet med storebror. Moren rev seg i håret og var helt oppgitt. Sprut rød i ansiktet åpnet hun døren. " så deilig å høre at det ikke bare er mine unger som er så glade i hverandre" sa jeg. Og den komentaren har gjort at naboforholdet vårt har endret seg. Nå prøver ikke nabokonen å holde smilet for å holde på fasaden, henter avisa i morgenkåpen med håret til alle kanter og er igrunn som alle andre.

Nabogutten kommer over når det er krangler i heimen eller syke, for som han si så gidder han ikke være hjemme med de sure folka. Men slik er det her også, er vi syke og er tv slaver så forsvinner ungene bort der og leker. For vi er vist så kjedelige. (Og når de største barna våre er tennåringer er det til tider morsomt å være i hus, så vi skjønner det er kjedelig å være hjemme når de har sine sure dager og det gjør naboen også. )

Anonym poster: 522137d7431d22c105db31b507157e23

Skrevet

jeg har ikke for vane og se inn i naboene sine vinduer for å se hva de gjør.

vanlig å se tv når man er syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...