Groosalugg Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Jeg har sagt opp jobben min, og har oppsigelsestid ut denne måneden. Jeg har jobbet alle vaktene mine så langt, men nå er jeg i dårlig form og skal jobbe hele helga. (Håper forsåvidt at jeg blir bedre til fredag). Hvis jeg fortsatt er syk i helga, kan jeg da bruke egenmeldingsdager, eller trenger jeg en sykemelding?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Hvorfor skulle du ikke kunne det? Du har vel samme plikter og rettigheter i oppsigelsestiden som ellers? Eller tar jeg helt feil nå?
Groosalugg Skrevet 24. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2013 Nei, jeg vet ikke. Vil egentlig anta at egenmelding er greit, men ble bare så usikker plutselig. Får vel skynde meg å bli frisk, også ringe jobben å spørre hvis det blir aktuelt.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #4 Skrevet 24. april 2013 Klart du kan. Du har akkurat samme rettigheter som ansatt i oppsigelsestid som ellers. Anonym poster: cafa14d3fdfb69c198876d2e27b19f41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå