Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Og i hele natt har jeg hatt vondt!Ikke rier, men det føltes som om noen reiv og sleit i musklene nede i livmormunningen, samt at lille-trille var fryktelig urolig. Så ja, jeg rekner med at denne modningsakupunkturen virker på en eller annen måte! Jeg håper bare på at fødselen ikke blir så vond som sist... Anonym poster: 52816e35f3cedc2caa20199159a9b68d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Jeg hadde også god effekt av modningsakupunktur. Da vannet gikk og første fødsel startet hadde jeg en lang livmorhals og var overhodet ikke moden, det ble en veldig lang og vond fødsel. Men etter modnings og riestimulerende akupunktur opplevde jeg å få masse kynnere, regelmessige maserier og modningssmerter etterpå. Etter to runder med akupunktur sjekket jordmor meg for å se om jeg hadde hatt noen effekt og da var jeg helt moden, avflatet og hadde 3 cm åpning, sier det selv at åpningsfasen ble mye lettere og kortere denne gangen. Anonym poster: 849c145d63109ed5068ba16eda65e0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå