ms.Pond Skrevet 24. april 2013 #1 Skrevet 24. april 2013 Ikke bare har man svar på alt folk spør om, man har opptil flere hundre tusen svar! I motsetning til undertegnede som åpner munnen, og ut detter et uintelligent "eeeeeh...". Det var jammen noe å putte i avisa. Stakkars journalist.
Gjest sug lut Skrevet 24. april 2013 #2 Skrevet 24. april 2013 Hehe, har du blitt intervjuet? Bra det var på trykk og ikke på tv da, eeeeehh kommer sjelden inn i avisa...
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 24. april 2013 #3 Skrevet 24. april 2013 Ha ha, kjenner meg igjen i den! Ble intervjuet for lokal-tv i min ungdom, det endte med ei sjenert lita tuppe som mumlet og rødmet om kapp mens det eneste som var mulig å tyde var "ehmmmm" Håper intervjuet gikk bedre enn du tror og at du fremstår som eksepsjonelt intellektuell
bIomstre Skrevet 24. april 2013 #4 Skrevet 24. april 2013 He, he, tenker du har kommet på noen fantastiske gode svar i etterkant, selv uten hjelp av google
ms.Pond Skrevet 24. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2013 He, he, tenker du har kommet på noen fantastiske gode svar i etterkant, selv uten hjelp av google I etterkant kommer man alltid på det geniale å si! Hvorfor kunne det ikke kommet før, liksom?
ms.Pond Skrevet 24. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2013 Hehe ja det var en stakkars journalist som tok turen gjennom arbeidsplassen for å finne en typisk "fem i farta" kandidat. Ingen som ville, så jeg tenkte jeg skulle være snill og si ja. Men jeg er så opphengt i mine egne problemer for tiden (som jeg nevnte at jeg ikke var interessert å legge ut om til avisa) at jeg verken har fulgt med i media eller andre interessante ting for tiden. Så det ble mye ehh, roing og svada og stakkarn endte opp med alle nødspørsmålene sine istedet for å få glupe og innsiktsfulle svar på de dypere spørsmål i livet
ms.Pond Skrevet 24. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2013 Ha ha, kjenner meg igjen i den! Ble intervjuet for lokal-tv i min ungdom, det endte med ei sjenert lita tuppe som mumlet og rødmet om kapp mens det eneste som var mulig å tyde var "ehmmmm" Håper intervjuet gikk bedre enn du tror og at du fremstår som eksepsjonelt intellektuell Hehe sånne intervjuer hadde vært gull å spore opp igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå