Gå til innhold

Unge mødre dk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Christian snakket da virkelig som en fullblods kvinnemisbruker i dagens episode? La all skyld på Camilla, og mente at hun terget han?! Han virket litt vill og død i blikket på samme tid. Skremmende, syntes jeg.. :mellow:

Anonym poster: e530b9a6d2a85c1c63b8a874f89a097d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La merke til øynene hans. De var så tomme og døde, slikt som en gjerne ser på psykopater. Skummelt.

Anonym poster: ea940bc8be1e39fa891d5244a7e18e0f

Skrevet

Tror ikke han er helt god...

Anonym poster: 69230ca713e710901ca8afe10eee99a7

Skrevet

Enig, har sett det før når de har hatt uenigheter. Og når han plutselig bare stod der mens Camilla var med guttene på turn-ekkelt! Kanskje det ligger mer bak bruddet enn at følelsene endret seg på grunn av dårlig kommunikasjon. Men på den andre side så kom det nok som et sjokk for Christian, så kort tid etter bryllupet. Så han trenger nok litt ekstra tid til å komme over det.

Skrevet

Ja jeg tenkte også det. "Det er Camilla sin skyld" "hun irriterer alle".. Også masse unnskyldninger for seg selv. Er nok han som er skyldig her ja. Skummel fyr.

Anonym poster: 9a37be3d8abd04e10035a166db150093

Skrevet

Sa han virkelig at han knakk en finger ved å slå i noe, han hadde bulket bilen osv, men i det minste ikke slått henne? Eller var det jeg som misforsto og ikke fikk med meg alt?

Anonym poster: 58df3840474be84344fb2f53be3e0bbb

Skrevet

Sa han virkelig at han knakk en finger ved å slå i noe, han hadde bulket bilen osv, men i det minste ikke slått henne? Eller var det jeg som misforsto og ikke fikk med meg alt?

Anonym poster: 58df3840474be84344fb2f53be3e0bbb

Han sa virkelig det ja... Det var jo virkelig betryggende, og gjorde jo at han kom i et så mye bedre lys... (not) Enhver voksen mann eller dame, bør kunne styre temperamentet sitt såpass, at de ikke bulker syv biler, eller knekker fingrer når de slår i ting fordi de er sinte... :blink: Selv om de er så fantastisk dyktige at de i det minste ikke slår dama... *dåne*

Nei, ingen stjerne i boka hos meg det der. Tror det er MER enn godt at hun kom seg unna...

Anonym poster: 3b8d67628bb32ec93a381a54384b5568

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...