Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Snart kommer lillegutt til verden og vi gleder oss stort. Men begynt å tenke på dette med prevensjon i ammetiden da jeg ikke ønsker å bli gravid før ett år ca. Vet noen hvilket prevensjonsmiddel jeg kan bruke som ikke fører til at det kan gå lang tid før mensen kommer tilbake når jeg slutter med prevensjonen? Brukte p piller før jeg ble gravid denne gang Anonym poster: bb84cd7fe00ee784d30e23ab912d3f08
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #5 Skrevet 24. april 2013 spiral eller minipiller. Anonym poster: 92c99abddde118ec00aacd42648d24ee
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #6 Skrevet 24. april 2013 Kondom. Anonym poster: 576edd35b2375ca8fb356833d89c6bf9
Anonym bruker Skrevet 24. april 2013 #7 Skrevet 24. april 2013 Cerazette. Den har både jeg og flere andre blitt gravid på, så den er veldig usikker, til tross for riktig bruk. Mange får også plagsomme bivirkninger av denne pillen. Her i huset funker avholdenhet helt siden 4. måned i svangerskapet, samboer har ikke lyst (ikke at det er en løsning for HI, men skulle bare nevne) Anonym poster: 8707d20d838498bcfec07ecd75c00440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå