Gå til innhold

Jenter og muskler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere her på anonymforumet om jenter med muskler da?

Anonym poster: 00ba34ea055bb2ff9d4047202ff7cbb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det er kjempefint, men da tenker jeg på "fitnessmuskler" og ikke "bolemuskler" (for det er virkelig grisestygt i mine øyne).

Men en atletisk kropp med markerte muskler er noe jeg syntes er vakkert.

Skrevet

Jeg tenkte og på vanlige fitnessmuskler. Er ikke mye jente lengre når de begynner å bole seg stor syntes jeg.

Jeg har helt falt for fitnessmuskler og trener mye styrke selv for å få mer markerte muskler.

Hi

Anonym poster: 00ba34ea055bb2ff9d4047202ff7cbb2

Skrevet

Synes det er veldig pent med definerte, men ikke for store, muskler. Liker ikke myke former, synes bare det ser veikt ut.

Anonym poster: 13941053043169ac3591f9b5d0675121

Skrevet

Jeg er ikke noen fan av det. Liker myke, feminine jenter.

Anonym poster: 87bb96878d5cf1a449ac98fb0347bc86

Skrevet

Jeg liker best runde, myke kvinner. Det er jo sunt og fint med muskler i den grad at en har god kroppsholdning, og faste former for å si det sånn, men jeg synes ikke det er pent når musklene i seg selv blir tydelige, "stikker ut"..

Anonym poster: 2f550b0b5cb624e139cd371325049ab1

Skrevet

En slank dame uten muskler er IKKE pent. Naturlig sterk og litt til er fint. Altså muskler som kommer fra litt kroppsarbeid/hverdagsslit og litt trening.

Selv har jeg trent styrke i 2 år nå og det er "ingen" som ser det i form av at jeg er stor e.l. men merker det på at en del klær har blitt for små (særlig overdeler, f.eks. t-skjorter osv).

Anonym poster: b8bdf288cfac853d4bbb66b9ded0fac7

Skrevet

Synes det er flott med muskler på jenter, men ikke når det er overdrevet.

Liker kroppene til jenter som driver idretter og får faste fine kropper av det, f.eks skiløpere, friidrettsutøvere o.l Men synes overhodet ikke det er fint med jenter som pumper opp musklene unaturlig mye med vektløfting, f.eks bodybuildere synes jeg er direkte frastøtende, lite vakkert altså.

Anonym poster: 8a16c69bf393cf49497ed376a7287da9

Skrevet

Litt definerte muskler er fint og sexy, men langrennsutøverne og oppover er alt for maskuline for min del. Når de da kommer i gallakjole blir det nesten litt drag over det. Beklager, det er min helt ærlige mening. Kvinner er fine med litt muskler, men det skal ikke mye til før det blir usexy. Da hjelper det ikke med silikonpupper og botox i leppa for å myke opp kurvene, det ser bare verre ut.

Anonym poster: b43b5ac046ff2f13e2b6749fd1f10470

Skrevet

Litt definerte muskler er fint og sexy, men langrennsutøverne og oppover er alt for maskuline for min del. Når de da kommer i gallakjole blir det nesten litt drag over det. Beklager, det er min helt ærlige mening. Kvinner er fine med litt muskler, men det skal ikke mye til før det blir usexy. Da hjelper det ikke med silikonpupper og botox i leppa for å myke opp kurvene, det ser bare verre ut.

Anonym poster: b43b5ac046ff2f13e2b6749fd1f10470

Jeg er enig med deg faktisk.

Da jeg skrev skiløpere mente jeg oss vanlige dødelige, de som er skiløpere på mosjonsnivå og litt høyere enn det, ikke toppidrettsutøverne du ser på TV. Har en venninne som går på ski som trening og hobby, går noen mosjonsritt om vinteren. Hun har fantastisk fin kropp, veltrent, fast i fisken og noe definerte muskler men fremdeles kvinne.

Anonym poster: 8a16c69bf393cf49497ed376a7287da9

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Siden jeg har definerte muskler selv, må jeg vel si jeg liker det. Bedre enn slappe fleskearmer med heng. Det fineste er lange slanke muskler, ikke korte mannemuskler som jeg har :P

Gjest sussie77
Skrevet

Litt muskler er jo fint. Men alt for mye syntes jeg ikke er så veldig fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...