Gå til innhold

Hvordan visste du at han var den rette? ++...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få ut litt frustrasjon. Hvordan visste/vet dere at dere har funnet mannen i deres liv?

Jeg ble kjent med en for 4-5 år siden via en god del felles kjente, og vi hadde en liten greie. Men det dabbet av fordi jeg ikke var helt der på den tiden. Men jeg klarer bare ikke å glemme ham, og nå det siste halvåret har vi tatt opp igjen kontakten som da vi holdt på, og har møttes et par ganger..

Jeg vet at han er interessert, men på samme måte er han veldig sjenert, og det virker som om han er veldig redd for å binde seg. Han har aldri vært sammen med noen heller...

Jeg vet at jeg bare kunne spurt han om hva han vil osv, men jeg gjør det ikke fordi jeg er redd han skal få helt noia og bare trekke seg..det hadde vel egentlig vært bedre det enn å gå rundt å være usikker, men det er heller ikke så lett når han er den han er ellers som gjør at jeg ikke klarer å glemme ham.

Noen som har noen råd? Noen som har hatt det sånn før? :)

Anonym poster: e7283c96b4c1c78f8fc4e66be33b5761

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen råd egentlig. Annet enn at for min del visste jeg det bare.

Tror det tok meg en halvtime på første date før jeg visste at jeg likte han. Etter en uke sa jeg til han at det er deg jeg vil ha. Det tok litt ler enn en uke før han kunne si det samme tilbake, men ikke lang tid. Har aldri vært i tvil på at jeg har valgt rett. Var kjærlighet ved første blikk.

Jeg tror at det er noe man bare kjenner. Hvis man må lete etter de rette følelsene så er de ikke der. Kjærlighet kan utvikle seg over tid, men det blir da en annen type kjærlighet.

Skrevet

Jeg følte ikke at mannen min var den rette.

Møtte "den rette" før mannen min og det forholdet knuste meg. Var i en sorgprosess når jeg traff min mann og hadde aldri trodd at han skulle bli den fineste mannen min :-) kjærligheten bare vokste frem (han er en så god mann!).

Tror den stor kjærligheten ikke nødvendigvis er den store kjærligheten... Du må bare se hva det blir og kjenne etter. Er det noe å bygge et forhold på så er det det, hvis ikke så er det ikke det.

Ikke stress det :-)

Skrevet

Noen fler? :)

Anonym poster: e7283c96b4c1c78f8fc4e66be33b5761

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg visste det før jeg traff han ;) snakket med han på nett En stund. Falt pladask når jeg endelig traff han :) så sitter vi her da, 7 år etter :P

Skrevet

VISSTE det etter ca. et halvår, men ante det nok tidligere enn det. Syns det høres ut som denne mannen er den rette for deg, så jeg syns du bare skal spørre ham. Får han noia hadde han jo sannsynligvis fått det uansett om du venter. Tror man bare vet det, men det er nok ikke så mange som faktisk treffer den rette. Vet man det ikke etter en stund, så er han ikke den rette tror jeg. Men man kan jo få det helt fantastisk sammen likevel!

Anonym poster: a73a7e745d70f30cc7dc65aab437fb44

Skrevet

Jeg trodde ikke min samboer var den rette. :) Vi jobbet på samme avdeling og jeg hadde samboer så tenkte aldri på ham som noe mer en en venn. Vi kom meget godt overens, og når jeg ble singel hang vi sammen alt oftere på fritiden. Han er helt annerledes en mine tidligere menn og jeg tenkte ikke tanken på at det kunne bli noe mer før jeg på en jobbfest oppdaget at jeg ble sjalu når han snakket hele kvelden med en annen kollega! Tok dog lang tid før vi ble sammen da han var fast bestemt på å ikke rote med en kollega, hehe. Ca to år etter at vi først møttes ble vi sammen og da ble det hus og barn med en gang! Har vært sammen i fem år og har det superbra!!

Anonym poster: 9b0d2e08e900d7a15d2bd4200152228f

Gjest sug lut
Skrevet

Det vet du aldri. Ikke når du tror du vet det heller. Vips, så er alt annerledes og idyllen er over.

Skrevet

Jeg visste det var han jeg ville ha allerede før jeg hadde truffet han....

Skrevet

Gjør klart for deg hva du vil. Virker det som han ønsker det samme? Har dere samme verdier, holdninger og ønsker for fremtiden? For min del var det det ja på disse punktene som gjorde at jeg visste han var den rette. Han kunne, og ønsket å gi meg det jeg krevde. Mitt råd er at om han er interessert så still krav. Ønsker han ikke å innfri disse så se deg om etter en annen. Livet er for kort til å kaste bort tiden etter min mening.

Skrevet

Det vet du aldri. Ikke når du tror du vet det heller. Vips, så er alt annerledes og idyllen er over.

Enig. Jeg har funnet meg en jeg har det godt sammen med, men tror i grunnen det kunne vært mange 'rette' der ute. Vi har vært sammen i 16 år, fra jeg var 18. I starten brukte jeg mye energi på å gruble på om han var den rette, men vi har hengt sammen i tykt og tynt :)

Anonym poster: 60e631188480ceb8e454660ee6ed181e

Skrevet

Da vi møttes første gang var det som å komme hjem - som en snakke med en du har kjent hele livet. Jeg følte meg avslappet og komfortabel, samtidig som jeg syntes han var kjekk og så koselig ut :-) Tenkte vel aldri spesifikt på at han var "den rette", men har vel aldri klart å forestille meg å være med noen andre... Vært sammen i 13 år nå. "A perfect relationship isn't ever actually perfect, it's just one where both people never give up" :-)

Anonym poster: eeaeeee43cc98cf058485b8de90c58d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...