Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Vi skal til syden og reiser nå til helgen. Men nå begynner baby på 11mnd å bli forkjølet. Jeg tenker at vi reiser så lenge han er i god form og ikke har feber. Er ikke kjempevarmt på mallorca på denne tiden, rundt 18-20 grader, så blir jo ikke en ren strandferie heller.. noen saklige tanker til dette? Anonym poster: ee8069d1894bc64085a8dd9f65d8e440
Gjest Vicky Pollard Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Ville bekymret meg mest for trykkforskjell og vansker med å utligne ved take off og landing....
♥Madam Mim♥ Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Trykkforskjell er største problemet ja..... Som regel løses jo dette med nesespray, men med tett nese så er det ikke like lett å få samme effekten. Vi hadde med vår jente når hun var 6 mnd og vi glemte å slå av aircondition den siste natten... Endte med ei jente som skrek og hadde vondt i 2 timer i lufta... Stakkars jenta mi og stakkars alle som satt på flyet sammen med oss :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå