Gå til innhold

forkjølet baby til syden?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til syden og reiser nå til helgen. Men nå begynner baby på 11mnd å bli forkjølet. Jeg tenker at vi reiser så lenge han er i god form og ikke har feber. Er ikke kjempevarmt på mallorca på denne tiden, rundt 18-20 grader, så blir jo ikke en ren strandferie heller.. noen saklige tanker til dette?

 

Anonym poster: ee8069d1894bc64085a8dd9f65d8e440

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ville bekymret meg mest for trykkforskjell og vansker med å utligne ved take off og landing....

Skrevet

Trykkforskjell er største problemet ja.....

Som regel løses jo dette med nesespray, men med tett nese så er det ikke like lett å få samme effekten. Vi hadde med vår jente når hun var 6 mnd og vi glemte å slå av aircondition den siste natten... Endte med ei jente som skrek og hadde vondt i 2 timer i lufta... Stakkars jenta mi og stakkars alle som satt på flyet sammen med oss :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...