Gå til innhold

Hva kan man pynte seg med når.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man har store lår, stor utstikkende rompe, stor mave med to valker ( må bruke holdintrusen for å ha kontroll på dem, grevinneheng på armene og grei str. på puppene. Låra er faktisk litt bredere enn det jeg er over hoftene. Er 167 cm høy.

Synes det er så vanskelig. En eller annen kroppsdel ødelegger som regel. Har ikke veldig lyst på bukser, men kjoler kan ofte bli telt bak pga rompa.

Klør meg i huet og håper noen har noen brukbare tips og råd..

Jada, jeg skal ned i vekt men rekker ikke store nedgangen til konfirmasjon om 2 uker.

Anonym poster: f692aa29872ba93d65ba17d4f455bda1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med tunika med en leggings?

Skrevet

http://girlwithcurves.com/

Denne bloggen er så inspirerende. Stor og frodig jente, men veldig vakker og utrolig flink å kle seg etter formene sine. Jeg er sikker på du finner inspirasjon her :)

Anonym poster: 3ea129f1003b1a430ca8c59172311cd5

Skrevet

Tunika ville jeg ikke brukt, det ser sjeldent pent ut hvis man er litt kraftig.

Hvis du føler at kjoler blir litt teltaktig, så blir det kanskje finere å bruke et skjørt som sitter litt inntil sånn at det følger rompa og går inn igjen i stedet for å henge rett ned. Mener ikke at det skal være supertrangt, bare sitte litt inntil så det ikke blir som et telt. Som topp ville jeg brukt noe som skjulte "grevinnehenget" og som sitter litt løst ellers, men ikke for løst, for da blir toppen også som et telt. Du sier puppene dine ser bra ut, så da kan du jo ha en god utringning (men ikke for stor, for det ser teit ut igjen).

Anonym poster: 00f018f0463d444380827d84e3e338f5

Skrevet

Takk. Utrolig flott dame.

Noen flere tips?

Skrevet (endret)

Hvis du vil ha jeans,vil jeg anbefale å prøve levis bold curve. De er laget for litt rumpe og lår :) Så plutselig at det var til konfirmasjon, så da var det vel ikke jeans du var ute etter....

Endret av Rafaella
Skrevet

Maxi-kjole?

Anonym poster: 5a12cb947ba163a604dc15e7f054e925

Skrevet

Har du smal midje?

Fremhev det som er fint med kroppen din, det du er fornøyd med. Og skjul det andre ;)

Anonym poster: a5b821bc586eccb8a5f86af762f03938

Skrevet

Takker for tips. Jeg vet ikke om en eneste din ting med kroppen min, så det blir litt vanskelig å fremheve det fine og skjule det andre... Burka kanskje?

Er frustrert og uttafor om dagen, av flere andre grunner så det er vanskelig å være snill mot seg selv.

Skrevet

http://girlwithcurves.com/

Denne bloggen er så inspirerende. Stor og frodig jente, men veldig vakker og utrolig flink å kle seg etter formene sine. Jeg er sikker på du finner inspirasjon her :)

Anonym poster: 3ea129f1003b1a430ca8c59172311cd5

Frodig, men ikke stor :) Slank på de rette stedene henne. Veldig pen!

Anonym poster: a757ac84bb65daecf9150c227605d081

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...