Gå til innhold

Kaffe og Bailey's

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det kuere alt mon tro? Foreløpig funker det på eksamenstress og tildels på kink i nakken. Noen bivirkninger tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kink i nakken, tja? Eksamenstress, absolutt :D

Bivirkninger, ja det kommer nok litt an på inntakets mengde ;)

Endret av Ziva
Skrevet

Ikke mitt førstevalg, men kan helt klart se at det kan fungere for deg ;)

Kaffe etter 18.00 er det samme som å ønske en søvnløs natt velkommen... men tar gjerne et glass rødvin!

Skrevet

Har aldri vært våken på natta av en kaffekopp. Søvn blir det nok ikke mye av uansett. Nakken holder på å ta livet av meg, stressnakke kan det vel kalles. Blir sikkert bra igjen etter eksamen.

Skrevet

Litt i seneste laget, men til neste gang: rispute! Finn fram en gammel bukse og kllipp av beinet. Dette knyter du igjen i den ene enden og fyller opp med ris (sånn naturell du får i diger striesekk-type, ikke grøtris) - ikke så det blir hardpakket, men nok til at det blir en pute med fyll i. Knyt igjen i andre enden.

Legg i microen på rundt et minutt eller så, dette finner du fort ut av. Legg på skuldrene. Aaah... Ris er vidunderlig :)

Funker også på vond rygg, mensenmage, og generelt vondter i kroppen etter min erfaring.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Rispute er helt fantastisk!

Ellers håper jeg stressnakken føles bedre og at du er fit for fight igjen i dag :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Fungerer jasmin ris og :-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...