Studine mevik Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Kan det kuere alt mon tro? Foreløpig funker det på eksamenstress og tildels på kink i nakken. Noen bivirkninger tro?
Gjest Ziva Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 (endret) Kink i nakken, tja? Eksamenstress, absolutt Bivirkninger, ja det kommer nok litt an på inntakets mengde Endret 23. april 2013 av Ziva
frk Nilsen Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Ikke mitt førstevalg, men kan helt klart se at det kan fungere for deg Kaffe etter 18.00 er det samme som å ønske en søvnløs natt velkommen... men tar gjerne et glass rødvin!
Studine mevik Skrevet 23. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2013 Har aldri vært våken på natta av en kaffekopp. Søvn blir det nok ikke mye av uansett. Nakken holder på å ta livet av meg, stressnakke kan det vel kalles. Blir sikkert bra igjen etter eksamen.
ms.Pond Skrevet 24. april 2013 #5 Skrevet 24. april 2013 Litt i seneste laget, men til neste gang: rispute! Finn fram en gammel bukse og kllipp av beinet. Dette knyter du igjen i den ene enden og fyller opp med ris (sånn naturell du får i diger striesekk-type, ikke grøtris) - ikke så det blir hardpakket, men nok til at det blir en pute med fyll i. Knyt igjen i andre enden. Legg i microen på rundt et minutt eller så, dette finner du fort ut av. Legg på skuldrene. Aaah... Ris er vidunderlig Funker også på vond rygg, mensenmage, og generelt vondter i kroppen etter min erfaring.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 24. april 2013 #6 Skrevet 24. april 2013 Rispute er helt fantastisk! Ellers håper jeg stressnakken føles bedre og at du er fit for fight igjen i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå