Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Er så usikker på om jeg spiser passe mengde mat.. I dag har jeg spist: Frokost 2 skiver grovt brød med pålegg Kaffe Mellommåltid Knaskerøtter Lunsj Eggerøre av 2 egg med litt skinke og linser + salat Kaffe Mellommåltid 1 knekkebrød m makrell i tomat + banan Middag En fiskekake, grønnsaker + litt fullkornspasta Kvelds En fiskekake, litt grønnsaker (middagsrester) + en gresk yoghurt Se så mye ut når jeg skriver det sånn, men jeg synes liksom jeg blir sulten igjen så raskt etter jeg har spist! Anonym poster: fd48e0a730c553ed5199846cc5717bea
TPK Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Det kommer vel an på om du skal ned i vekt eller holde deg stabil. Tipper d ligger på 17-1900 kcal, så det er vel ganske passe. Litt lite hvis du vil holde deg stabil, 2000 er vel anbefalt for gjennomsnittet. Er du veldig lett blir det mindre, og vice versa.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Synes du spiser veldig ofte. Jeg vet ikke om jeg spiser mer enn deg, men spiser kun to ganger om dagen, så større måltider. Skulle jeg spist sånne mikroporsjoner som deg hadde jeg aldri følt meg mett, jeg liker å spise meg stappmett, og så holder det i en 10-12 timer Spiser nok uansett mer enn deg, f.eks. frokost 4 rugsprø med masse (!) ost og babytomat + en skål bringebær + en halv pakke sukkererter og noen biter rå kålrabi middag: 300 gram biff, salat + en halv honningmelon til dessert Anonym poster: ac22b590985d0a45178e6f6bae4db8f8
*Yuna* Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Syns ikke det var lite. Ikke mye heller da. Jeg foretrekker og spise færre og større måltider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå