Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 noen som har prøvd dette? fungerer det? Anonym poster: f5b13b22d688bb7ecbffa4ae4e51d2fb
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Dytter Anonym poster: f6cd9f808cb35f0a54981a35208d8c42
imariaho Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Lurer også på dette:) har bestillt, men etter at jeg hadde bestillt fant jeg ut at dette bare er lureri? at det er folk som tapper deg for penger, og at produktene bare er tull?men så har jeg jo lest mye rart om alskens slankemiddler, både ting som folk har prøvd og som har funka, det er også negativt kommentert om at det også bare er tull. så jeg lurer på om der faktisk er noen som har prøvd disse produktene???
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Jeg er stort sett skeptisk til slankemidler. Vektredusering er mest effektivt ved omlegging av kosthold, ikke ved å ta "mirakelpiller" som lover at du blir slank og lekker. Har prøvd noen sånne kurer i løpet av livet og aldri har det blitt som de lover. Jeg har gått på en ekstremdiett som heter dukandietten, og gikk ned 10 kg på 8 uker. Ingen sultediett, jeg spiste så mye jeg ville, Jeg vet ikke om den er så veldig sunn for kroppen, men for en så kort periode synes jeg det var greit. Det går ut på å kutte karbohydrater og fett, og leve proteinrikt på magert kjøtt, fisk og grønnsaker. Da går kroppen løs på fettlagrene sine og man raser ned i vekt. Kiloene har holdt seg av i ettertid og jeg synes absolutt det var verdt det. Heller det enn å spise piller og pulver jeg ikke vet hva inneholder og om virker. Men prinsippet er jo det samme, man må følge spillereglene for å få resultater, og jobbe hardt i noen uker. Det fine her er at belønningen kommer med en gang, hver eneste dag ser man nedgang på vekta, og det inspirerer. Anonymous poster hash: 5cf03...048
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #5 Skrevet 11. juli 2013 Tror det er sånn "halvseriøst". Funker så lenge du vil ha produktene, men helt umulig å få "avbestilt". Vi måtte skifte visakort. Det er helt umulig å få kontakt på telefon, og får du kontakt, skjer det ingenting. Er nok bare lureri, men de opererer helt på kanten, og blir da vanskelig å ta. Anonymous poster hash: 9a4b2...dd2
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 dytter Anonymous poster hash: 9a4b2...dd2
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 Det ligger mange slike innlegg ute på nettet der folk kritiserer og snakker negativt om slankeprodukter... f.eks chilliburner er også omtalt mye negativt om. jeg vet flere som bruker denne, og de sier den funker fjell. Så er det bare nok en "negativ" uttaler som har kritisert disse produktene også? er det noen som kan uttale seg, som faktisk har prødv de!? fordi det er flere som faktisk vil ha tilbakemelding fra noen som har prøvd de. fant forresten en artikkel fra tv2 hjelper deg, der de har testet detox express (ellr noe sånt). Anonymous poster hash: 88838...167
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Jeg har ikke prøvd produktene. men jeg har prøvd å få kontakt med de for å avbestille. Jeg angret umiddelbart da jeg ante ugler i mosen. Det var umulig, så jeg måtte bytte visakort. Ingen tar telefonen i Norge, så du blir satt videre til USA. De lover å sende bekreftelse på mail om at de har registrert avbestillingen. Denne bekreftelsen kom aldri.Et firma som opererer på denne måten er for meg lureri. Om pillene faktisk fungerer hadde de vel ikke behøvd å drive på denne måten? Anonymous poster hash: 9a4b2...dd2
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #9 Skrevet 11. juli 2013 ja det er jo ikke verre enn å sperre kortet å bestille et nytt. Ser ikke helt problemet. det står jo opplyst at produktene koste 600 (og noe?) etter den første prøvepakken. og at dette blir belastet din konto. det må jo i grunn være greit, fordi de som har bestilt dette har selv oppgitt opplysninger om sitt eget kort. så synes det blir litt dumt når folk faktisk sier at de trekker penger fra kontoen uten deres samtykke. fordi du gir samtykke til å trekke fra kontoen når du opplyser om kortnummer... Anonymous poster hash: 88838...167
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #10 Skrevet 11. juli 2013 Joda, men problemet oppstår når du ønsker å avbestille. Det er en hel masse du må gjøre, som til syvende og sist ikke fungerer uansett. Slik er det ikke med seriøse firmaer. Jeg har abonnert på mye rart, men aldri hatt problemer med å ringe og stoppe det. Før nå. Anonymous poster hash: 9a4b2...dd2
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #11 Skrevet 11. juli 2013 Tenker denne kan være grei for flere og se.... Anonymous poster hash: 9a4b2...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå