Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Vurderer å søke meg inn på denne utdanningen fra høsten av ved folkeuniversitetet... Men er det det samme å ta den der som å ta den ved en høyskole? Altså er den like mye verdt når jeg skal søke jobb etterpå? Noen som har tatt denne videreutdanningen og kan svare meg på dette? Hvilken grunnutdanning hadde du? Hvordan synes du studiet var? Var det lett å få relevant jobb etterpå? Mange spørsmål, men lurer altså på dette. Jeg er sykepleier med bare et års relevant erfaring. Det er derfor jeg evt må ta utdanningen her siden de fleste steder krever to års relevant erfaring og jeg vil begynne med engang! Er litt vel ivrig. Anonym poster: 33270b10ce8b918d5af091b4474ec03d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Di vil neppe få det godkjent som klinisk utdanning. Og har du ikke papirer på at du er klinisk godkjent gjennom et forbund vil det ikke gjelde når du søker kliniske jobber. Hvordan skal du feks få gjennomført kravet om 120 timer veiledning? Det koster ofte ca 600 kr timen hvis du skal ordne det selv. Vet ikke hvor du vil jobbe, men for familievernkontor vil det nok ikke være tilstrekkelig Anonym poster: a1ffef5cf505e82f3311d062d3505a8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå