Gå til innhold

Merkelig bemerkning i barnebursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

¨Vi hadde nettopp barnehagebursdag for vår fem år gamle sønn. Denne gangen valgte vi å ha bursdag i tre timer, fordi vi av erfsring syns to timer går uuutrolig fort.

En av mammaene bemerket på en ganske sur måte at hun syns tre timer er for lenge for en bursdag.

Greit nok å mene det altså(?), men hold det nå for deg selv!

Anonym poster: 3d7cfc3f2fc1ce9ff7802a77320877b5

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Surt, ja - men hatten av for dere at dere orker...hehe...

Hadde aldri sagt noe om dette, da jeg mener da 3 timer er helt greit og veldig opp til de som ber. Hun er sikkert sånn som er sur for mye denne mora. Hev deg over det !!

Skrevet

Da er det vel bare å hente ungen etter to timer da?

I fjor varte mellomste sin bursdag fem timer. Ungene storkoste seg!!

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg synes det er raust av dere. Jeg er glad for å få spadd ut ungene etter to timer, selv om jeg i grunn synes det er koselig å lage bursdag for ungene.

Skrevet

Sært. Det er jo litt kjipt for ungene å måtte gå hjem igjen akkurat idet de begynner å bli varme i trøya. 2 timer går fort når en skal ta imot folk, åpne gaver, spise, ha eventuelle leker, dele ut godteposer osv.

Har hatt selskap i både 2 og 3 timer selv, tror barna foretrekker det siste selv om det kan bli litt travelt for foreldrene:)

Anonym poster: 370a752afed58ef23e71e8cf1b921a33

Skrevet

Når jeg var liten hadde alle barnseselskap i 3 timer, dette med 2 timer må være noe nymotens opplegg :rolleyes:

Gjest Morn du
Skrevet

Mulig hun er redd det skal bli den nye standarden? Selv synes jeg 2 timer er for kort og 3 akkurat lenge nok :)

Skrevet

Jeg syns bursdager godt kan vare i 3 timer. Jeg syns det blir travelt når det varer i to timer. Det er alltid noen som kommer senere enn det som står i innbydelsen og når pakkene er åpnet og ungene er ferdig med å spise er det ikke mye tid igjen til lek.

Anonym poster: bb92855fbfa26aed251f8308064d55e0

Skrevet

Haha, gratis barnevakt i tre timer istedet for to, hvem gidder å klage på det da ;)

Anonym poster: 1e237c9fa05f9a3d8e452caaa1a13061

Skrevet

Jeg er enig med henne jeg. Tre timer er for lenge. Men, jeg hadde holdt det for meg selv.

Skrevet

Vi hadde 2 1/2 time sist gang og jeg gledet meg til barna skulle reise igjen etter 20 min. Det var for lenge og her er standaren 2 timer. De blir 8 år i år. Men dette var virkelig en gjeng med dårlig oppdratt eller uoppdratte barn. Håper min datter oppfører seg bedre enn det mange av dem gjorde.

Nå begynner interressen for film her og da blir det 2 1/2 time i første omgang.

Skrevet

Synes det var veldig unødvendig av henne å si, hun kunne holdt det for seg selv. Personlig synes jeg 2 timer er nok å holde selskap selv i alle fall, en gjeng på 15 gutter høye på sukker er ikke bare bare :)

Anonym poster: de1be1a5698f7ba7a4c527fbb677a5fd

Gjest sug lut
Skrevet

Når jeg var liten hadde alle barnseselskap i 3 timer, dette med 2 timer må være noe nymotens opplegg rolleyes.gif

Ikke voldsomt nymotens, har i alle fall vært sånn i tjue år.
Skrevet

Nja jeg synes 3 timer er på grensen jeg..

MEN det er fordi jeg har asperger barn, han blir fort sliten ;)

I klassen hans har de nå til min store fortvilelse begynt mer og mer over til 4 og 5 timers bursdager eller overnattingsfester, det er ALT for lenge så de blir han hentet tidlig fra eller holdt hjemme :(

Anonym poster: 7a9a2136d3cc5d3b5364cdf9847f6313

Skrevet

mens jeg synes at to timer er aaalt for lenge;) Men det er når vi holder selskapene da. synes ungene er så viltre og uoppdragne, bråkete og høyt og lavt hele tiden. Blir så sliten av det, da jeg har en helse som gjør at jeg tåler dårlig støy over lengre tid.

Men om andre vil ha lengre bursdagsselskap, så vært så god, hadde ikke klagd på det ;) Men jeg tror likevel ikke mine barn har noe ønske om lengre selskap enn de to timene vi pleier ha, de virker mette og fornøyde når gjestene går. (Men de ser også ut til å synes det blir for støyete over tid)

Anonym poster: 9ade0c2f08f3d65769cbc89daca78cfe

Skrevet

Når jeg var liten hadde alle barnseselskap i 3 timer, dette med 2 timer må være noe nymotens opplegg rolleyes.gif

Enig. Alltid 3 timer. Vi har alltid hatt bursdagene til guttungen i 3 timer, mens alle andre foreldre har i 2 timer. Men vi er nå de eneste i på avdelingen i barnehagen som har det hjemme, så kanskje det har noe å si? Om man har det på lekeland osv så er det vel bare 2 timer man får være der kanskje....

Skrevet

Her pleier bursdagene å vare i 2,5 time. Den siste halvtimen på 3-timers bursdagene begynner ofte ungene å bli litt kranglete og slitne.

Men jeg ville vel ikke ha sagt det til deg på den måten, men om det hadde vært et tema vi diskuterte, ville jeg ha sagt min mening...

Kommer litt an på alderen til ungene også, jo yngre de er, jo kortere bør bursdagen være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...