Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Ja, lurer på om noen andre har det sånn. Det kan gå flere uker mellom hver gang vi snakker sammen. Jeg ringer aldri henne for å snakke, kun hvis det er noe konkret jeg lurer på eller noe vi skal. Når det har gått 5 uker siden sist vi snakket så hender det hun ringer meg - sikkert av plikt. Vi er hos dem på hytta noen ganger og tilbringer tid med min mor og far, men snakker da altså lite sammen ellers. Jeg tror nok ikke hun liker meg noe særlig. Flere? Savner dere å ha en mor å snakke med? Jeg sikter til dere som ikke er uvenner med foreldrene deres eller hvor det har vært omsorgssvikt i barndommen. Mener dere som har vokst opp under normale forhold. Anonym poster: f1ee741a2caf6afac524c5821e979841
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Snakker sjelden med henne. Vi har ingenting til felles, hun er kun opptatt av seg selv og hun hører aldri etter når jeg snakker. Barnebarna er hun overhodet ikke interessert i. Ringer av plikt innomellom, men ikke noe mer. Hun ringer aldri. Anonym poster: 784bd2d4b57c4ce00fc08f0767305902
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Jeg har aldri hatt særlig kontakt med mamma egentlig. Etter hun og pappa skilte seg gravde mamma seg ned, uvisst hvorfor. Men hun var der faktisk ikke for meg fra jeg ble født pga hun lå på sykehuset i flere mnd etterpå. Etter jeg fikk barn har hun tatt litt mer kontakt, men det er alltid noe annet som er mye viktigere. Før jeg fikk barn snakket jeg nesten aldri med henne, hvis noen av oss tok kontakt var det meg. På bursdagen min sendte hun meg en melding og det gjør hun igrunnen enda. Pappa derimot kan jeg snakke med flere ganger om dagen, vi har ett veldig tett forhold. Han ringer bare for å prate. Anonym poster: 92bff7e76d6f6baefc245a72f404fd5e
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Jeg har et godt forhold til min mor, men vi snakkes ikke så ofte, kanskje bare 1 gang i måneden og da som regel fordi det er noe praktisk. Jeg liker ikke å snakke i telefonen rett og slett. Anonym poster: bc5b45f267b2fd0a7937f85bdaa52b76
Pesta Skrevet 23. april 2013 #5 Skrevet 23. april 2013 Snakker sjelden med henne. Vi har ingenting til felles, hun er kun opptatt av seg selv og hun hører aldri etter når jeg snakker. Barnebarna er hun overhodet ikke interessert i. Ringer av plikt innomellom, men ikke noe mer. Hun ringer aldri. Anonym poster: 784bd2d4b57c4ce00fc08f0767305902 Dette høres nesten ut som min mor. Hun ringer dog av og til, men da som regel for å fortelle noe nytt om hva hun har opplevd/kjøpt seg o.l. Kunne godt tenkt meg å hatt en mor jeg kunne ha snakket med om alt og ingenting, men heldigvis så har jeg en svigermor til sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå