Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Hva syns dere om det? Andre forslag? Vi skal pusse opp badet! Anonym poster: 8995bd1d0c29398477b13ad1d2df08d3
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Helt grusomt stygt. Ville heller tatt helt sorte med glans, eller grå, matte. Har sett sistnevnte i et prospekt, veldig fint. Anonym poster: 77166ac5c7b2f0c68ac8691288e67297
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Mener selvsagt sjakkmønstret badegulv. Kanskje noe ala. dette: http://tomineshjem.blogspot.no/2010/08/sjakkmnstret-badegulv.html Fint? Vi skal pusse opp for å øke verdien på boligen, så vi vil at flest mulig skal like badet. Vurderer derfor å gå for en standardløsning med grått gulv og hvite vegger. Anonym poster: 8995bd1d0c29398477b13ad1d2df08d3
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Helt grusomt stygt. Ville heller tatt helt sorte med glans, eller grå, matte. Har sett sistnevnte i et prospekt, veldig fint. Anonym poster: 77166ac5c7b2f0c68ac8691288e67297 Hehe, tror vi har veldig ulik stil. Men kan jo fort være at jeg har en grusom smak Jeg ville aldri hatt sort bad. Men matt grå hørtes fint ut! Noen som har tips til noe som setter prikken over i'en på et bad? Om vi går for standardløsning så blir jeg prøve å unngå at det blir for kjedelig. HI Anonym poster: 8995bd1d0c29398477b13ad1d2df08d3
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #5 Skrevet 23. april 2013 Vi har og det er blitt kjempefint! Har matte fliser i svart og hvitt, men ikke diagonalt som på bildet det var lenket til her. Synes det blir litt masete da. Ellers er badet helt hvitt, men vi har svart dosete. Anonym poster: 86ac7e581aac202a3eadb1da73404500
Portishe Skrevet 23. april 2013 #6 Skrevet 23. april 2013 Bare ikke ha med glans, det var sånn i en leilighet jeg bodde før.. Man ser alt av bøss med en gang! Ellers ville jeg kanskje heller gått for noen matte grå fliser, du får ta deg en tur ut å se, utrolig mye fine fliser!
Anonym58 Skrevet 23. april 2013 #7 Skrevet 23. april 2013 Personlig syns jeg sjakk mønster er kjempefint, men om dere pusser opp for å selge i nær fremtid ville jeg valgt noe mer anonymt. Det anbefales jo forsåvidt ikke å pusse opp kjøkken og bad før salg, da kostnadene er så store at man mest sannsynlig ikke vil få igjen dette ved salg. Skal dere fortsette å bo der en stund er det jo bare å kjøre på
nagini Skrevet 23. april 2013 #8 Skrevet 23. april 2013 Ikke sjakkmønster, det er det styggeste jeg vet...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #9 Skrevet 23. april 2013 Personlig syns jeg sjakk mønster er kjempefint, men om dere pusser opp for å selge i nær fremtid ville jeg valgt noe mer anonymt. Det anbefales jo forsåvidt ikke å pusse opp kjøkken og bad før salg, da kostnadene er så store at man mest sannsynlig ikke vil få igjen dette ved salg. Skal dere fortsette å bo der en stund er det jo bare å kjøre på Vi får heldigvis oppussingen veeeeldig billig på grunn av "riktige" kontakter! Alt ordnes på skikkelig vis av fagfolk. Vi kommer til å tjene godt på det ved salg. Pr. dags dato er badet i veldig dårlig stand, du kan ikke pusse tennene uten å bli våt på føttene - så oppgradering er nødvendig. Men ja, jeg tenker også at det er en fordel å velge noe anonymt - slik at færrest mulig kan mislike det sterkt, så får jeg heller gå for mer særpreg ved neste husprosjekt, der hvor vi forhåpentligvis skal bo for alltid Takk for innspill! HI Anonym poster: 8995bd1d0c29398477b13ad1d2df08d3
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #10 Skrevet 23. april 2013 Ikke sjakkmønster, det er det styggeste jeg vet... Hihi. Det er notert Hva er det peneste du vet da? HI Anonym poster: 8995bd1d0c29398477b13ad1d2df08d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå