Gå til innhold

For en økonomisk røre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen, jeg er så frustrert og lei nå! Vi har klart å rote oss inn i en helvetes røre av forbruksgjeld! Vi har latt oss friste og nå har vi nok gjeld!

Vi har kvitta oss med alle kredittkort. De klippet vi opp for over 2 mnd. siden og trodde ting begynte å bli bedre.

Nå har jeg plutselig fått over 1000 kr. i purring og ene fakt. blir sendt til Lindorff i morgen. Jeg har aldri hatt noen sak med inkassobyråer :(

Jeg har ikke fått noen fakturaer eller purringer. Vet jo jeg burde sjekka for lenge siden, men det er så mye at jeg takler ikke mer snart. Alt fra både økonomi til jobb og privatliv.

Sa opp abo. nå slik at jeg slipper det selskapet mer. Får dermed bruddgebyr, men må bare få gjort det slik at jeg blir kvitt dem.

Håper virkelig at ting blir bedre en dag for jeg klarer snart ikke mer :'(

Anonym poster: 93a7899c338e542d6f2ec3d98fa234c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting blir bedre når man ordner opp i dem.

Ring kreditor, be om en nedbetalingsavtale. Det er med sannsynlighet billigere enn inkassofirma.

Anonym poster: 17adc9796384579770cb74f46a5af3c6

Skrevet

Er ikke til inkasso enda. Tror jeg. Betaler den i alle fall så fort den er i posten. Om jeg får den da vel og merke! Skal opprette Digipost. Er flere ganger vi ikke har mottatt regninger og vi har opplevd å få bensin stjålet og dekk punktert så forundrer meg ikke om noen tar regninger for å ødelegge også.

Jeg måtte overføre de siste 5000 fra kredittkortet mitt nå slik at jeg får betalt de utestående fakturaene og bruddgebyret.

Hater meg selv for at jeg har latt det bli sånn! Helvetes fittekjerring (meg selv altså)! Unnskyld, jeg er bare så frustrert nå at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre!

Anonym poster: 9ef58526630f4b4c2e6cd000aaeaca42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...