Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Når skal man egentlig kutte ut kveldsmelken (mme) ??? Minsten har akkurat fått en tann, eller dvs. den stikker så vidt opp. Skal jeg begynne med kveldspussen allerede når den såvidt stikker opp? Føler at det blir veldig sårt å pusse når tanna er så liten. Gruer meg også til å kutte kveldsflaska, han pleier å sovne til flaske hver kveld og vanskelig å få han til å sove uten. Han vil ikke ha smokk. Anonym poster: 820da5cfef85568bb9fb00c1812b9a27
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Ingen som vet? Anonym poster: 820da5cfef85568bb9fb00c1812b9a27
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Tannpuss etter kveldsflaska, og tannpuss fra første tann titter opp. Du skal jo ikke pusse hardt, men stryke litt over den slik at han blir vant til pussinga. Du må nesten prøve å venne han av med å sovne med flaska.... Den kan han kose seg med sammen med deg før han legger seg Anonym poster: 48ef16df056976d40d72271218d3041d
☆☆☆ Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 Begynte med tannpuss frå første tann. Trudde det skulle bli trøbbel når puppen ikkje var det siste som skjedde før legging, men det gjekk fint. Lisja er 13 mnd, ingen planer om å kutte kveldsflaska her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå