Gå til innhold

oul


Rozinante

Anbefalte innlegg

kan man ta med søsken (altså min storesøster) til ordinær UL?

 

vi skal på torsdag, og mannen skal være med, men har en søster som jobber på sykehuset, så tenkte jeg ville spørre om hun også vil være med, men vet ikke om det er ok?

 

vet jo at småbarn helst ikke er velkomne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På det sykehuset vi tilhører så er det kun en plass til far, evt med barn på fanget. Hadde bare blitt trangt og dermed dårligere arbeidsforhold for jordmora om flere skal med. Sto i papirene at det er ønskelig at ikke søsken blir med og. Står det noe i deres papirer? Har du vært der før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står egentlig bare at man ikke skal ha med små barn, men at man kan risikere at det er "personell under opplæring" tilstede. så regner med det er plass nok. ;)

 

får nok bare spørre når vi kommer. søstera mi jobber jo der, så hun kan jo eventuelt bare gå tilbake til jobben sin. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ville jeg spurt om på forhånd. I mine papirer står det at man kan ha med en voksen ledsager, det er plass til flere, rommene er store, men tydeligvis ikke ønskelig. Barn skal ikke være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søss og mann fikk være med. :)

Kjeeeeempekoselig jordmor som skannet meg, og vi tøyset og lo sammen alle 4.

En kjempeopplevelse, til tross for at vi ikke fikk noen bilder med oss, ettersom JENTA <3 lå med ansiktet inn mot ryggraden min.

 

Men ellers var hun helt perfekt, og all anatomi var som den skulle være. Ny termin 29. sept. Men regner nesten med det blir et oktoberbarn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...