Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 OBS: Sutreinnlegg! Jeg har flere venninner, men i de siste årene så føler jeg meg mer og mer som en hobbypsykolog. Jeg lytter, jeg støtter, jeg lytter mer, stiller opp med en skulder å gråte på, lytter, støtter osv. Det venner gjør for hverandre. Men nå er jeg lei! Jeg er lei av å lytte og å støtte uten at dette går begge veier. Jeg har også ting jeg vil snakke om, jeg har lyst til å kunne være sammen uten å alltid måtte snakke om problemene til vennene mine og jeg er sinnsykt sliten Jeg er alenemamma, bor langt fra familie, min mamma er psykisk syk, faren til barnet mitt stiller ikke opp og ja, jeg har egentlig nok. Jeg har rett og slett ikke energi lengre til å alltid være "den støttende venninnen". Det suger ut all min energi og jeg tror ikke jeg orker mer. Så hvordan gjør man det? Hvordan slår man hånden av venninner som sliter? Jeg føler meg UTROLIG kjip bare for å skrive det jeg skriver. Flere som har vært eller er i samme situasjon? Anonym poster: 81942c70cba2f790c4ff45ba62fb7200
Verbena Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Høres ut som at du er akkurat der jeg har vært! Send meg en pm så får du noen å få alt ut til ;-)
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 23. april 2013 #3 Skrevet 23. april 2013 Jeg har også venninner som suger all positiv egergi ut av meg, og som kun er opptatt av seg og sitt. De har jeg minimalt med å gjøre. Når de ringer, så sier du at du er opptatt f.eks, slik at du begrenser det selv. Til slutt vil det nok sige inn hos dem, men det tar gjerne en liten stund... Leit at det skal være sånn egentlig....:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå