Gå til innhold

Naboen har en hund som..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står på terrassen HELE dagen, fra morgen til kveld. Den bjeffer hver gang det går noen forbi, eller om noen går på andre siden av veien (hovedvei). De går aldri tur med den, eller lufter den utenfor denne terrassen. Jeg har vært sykemeldt 5 uker nå så har fått med meg det.. Synes det er så trist. Vi har selv hatt hund i mange år, og de krever jo sitt!

Dette er en dobermann hund,så det er jo en stor hund som naturligvis krever mosjon.. Synes det er så fælt at den bare står der hele dagen og bjeffer. Og tenk på de som må ha fulle terrassen sin i hundedritt..

Anonym poster: 0c2ddbd0be398cd2e1adfe6b40a6c845

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen skulle aldri hatt dyr, rett og slett.

Anonym poster: 0be66e316f47446b83e899175e180ab1

Skrevet

Rottegift?

Det enkleste er jo å snakke med dem om hunden er til sjenanse.. eller så kan du anmelde, men sånne ting har en tendens til å slite på naboskapet.

Skrevet

Ring Mattilsynet.

Skrevet

Vi bor nær hovedveien, og huset deres er rett ovenfor vårt, bare da på andre siden av hovedveien. Men vi hører den hunden der hele dagen når vi er hjemme. Får helt vondt av den og vurderer å ringe mattilsynet, men gjør de noe da? Regner jo med hunden får mat og vann da, men det kan jeg ikke uttale meg om. Vet bare at den lever livet sitt kun på den terrassen.

HI

Skrevet

Uff! Det er tungt å melde slikt, men for kundens beste mener jeg det er mye bedre at mattilsynet sjekker en gang, en at den stakkars firbente lider..i beste fall er alt ok! I verste fall tar kompetente mennesker affære. Lykke til!

Skrevet

Er dette nord i landet?

Anonym poster: eb0548d7d25be2287e37ad374ca4f7c2

Skrevet

Jeg ville ringt noen. Stakkars dyr :(

Skrevet

Dette er på vestlandet, så ikke nord. Huff ja, får kanskje ringe.. Rart også, er skikkelige folk som bor der, har vel bare ikke tid til hunden sin da :/

HI

Skrevet

Rottegift?

Det enkleste er jo å snakke med dem om hunden er til sjenanse.. eller så kan du anmelde, men sånne ting har en tendens til å slite på naboskapet.

Du la merke til at problemet til HI ikke er at "hunden er til sjenanse", men at hun faktisk har et hjerte og synes synd på hunden? Ikke alle er like kyniske som deg.

Anonym poster: e94d67788e7625531d0efe2cd71092aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...