Gå til innhold

Jesus på balkongen!


Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Inn fra treningstur nå, tørst og svett og lekker, vrenger av meg litt i farta mens jeg går innover i retning kjøkkenet for å skaffe vann... da jeg ser Jesus. Han står i luften utenfor balkongen min, faktisk. Og hvor sykt er det at det første som slår meg er at jeg er glad jeg ikke kom inn i bare nettoen? Jeg mener, Jesus ville jo vært hevet over både nakenhet og dissemage.

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Hvordan så jesus ut? :huh:

Skrevet

Nå trodde jeg først du mente at Jesus kom inn gjennom balkongdøra i nettoen. Hadde lyst til å spørre deg om du smakte på noen nye bær på turen.

 

Jeg føler likevel jeg vil be deg om å drikke et glass vann for å få væskebalansen dyttet litt mer i retning normalen, men ser du kom meg i forkjøpet. Håper Jesus gir en tommel opp for treningsinnsatsen :)

Gjest sug lut
Skrevet

Hvordan så jesus ut? :huh:

Han hadde faux hawk og veltrimmet Jesus-skjegg. Pen Jesus. Ved nærmere ettersyn hadde han også arbeidsbukse og sto på en stige som var akkurat lavere enn balkongen, mens han fiksa på uttaket til ett eller annet på veggen. Snill og handy Jesus, med andre ord.
Gjest sug lut
Skrevet

Nå trodde jeg først du mente at Jesus kom inn gjennom balkongdøra i nettoen. Hadde lyst til å spørre deg om du smakte på noen nye bær på turen.

 

Jeg føler likevel jeg vil be deg om å drikke et glass vann for å få væskebalansen dyttet litt mer i retning normalen, men ser du kom meg i forkjøpet. Håper Jesus gir en tommel opp for treningsinnsatsen :)

Jesus skjønte min befippelse og forsikret om at han snart var ferdig med sin gjerning. Mer kan man knapt forvente av Jesus.
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Snill og handy Jesus er aldri feil! :)

 

Har du slanket deg noe mer forresten? Synes å se at du er blitt litt smalere på avatarbildet ditt B)

Gjest sug lut
Skrevet

Jepp, dessuten har jeg vokst ti cm.

Skrevet

At han er handy tar jeg som en selvfølge.

(Ste)snekkersønn som han er.

 

NÅr han er ferdig hos deg send ham til meg a. Trenger Jesus sårt. Må bli ferdig med platting i år før jeg går i frø.

Skrevet

Tynn lut? Funker det noe bra da? Var det Jesus eller treningsturen som gjorde underverker?

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg tror ikke Jesus var involvet, i hvert fall. Men det er jo en fantastisk mulighet som kristen-nettsider burde utnytte voldsomt: "Tynn med Jesus! Tynn ved bønn!" De kunne ta hva som helst for tynnvedforbønn-tjenester, folk er jo lettlurte uansett om de er inne på den trippen.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Har ikke noe bruk for handy jesus jeg snuffs. Noen overbydde oss i morgen skal vi se på relativt sentralt rekkehus. Mannen mener sentralt og liten hage er bra jeg mener stor hage. Gokk er bra mannen er enig i at stor hage er bra, men mener vi bør vurdere sentralt også.

 

Føler ikke for å by mer for mindre, men ser for meg at uansett hva vi trenger kan en handy hvilkensomhelst relgiøs figur være nyttig. Kommer Jesus å gjør snekkerarbeid for meg skal jeg vurdere å melde meg inn i kirka igjen. Men da bør hn helst gjøre noen solide jesus triks.

Skrevet

Jeg tror ikke Jesus var involvet, i hvert fall. Men det er jo en fantastisk mulighet som kristen-nettsider burde utnytte voldsomt: "Tynn med Jesus! Tynn ved bønn!" De kunne ta hva som helst for tynnvedforbønn-tjenester, folk er jo lettlurte uansett om de er inne på den trippen.

 

Jeg hadde glatt ofret søndagene mine på kirkegang om det innebar garantert vekttap, så mye er sikkert. ;)

Skrevet

Det minner meg på... Jeg skal jo faktisk til Kristen Tjeneste i morra! Trenger ikke å bli tynn da, men litt muskler hadde gjort seg, kan jeg be om det også?

 

Har fått bekreftet mangelen på muskler til gangs i dag nemlig. Har trent på å dytte ut vinduer av helikoptre... Jepp, jepp! "Kom igjen, dette klarer du! Bruk all din tyngde og ta i!" Nope... Ingen tyngde... Ingen kraft... Og nå er jeg utslitt, støl og full av blåmerker. Men en annerledes dag på jobben - absolutt!

Gjest sug lut
Skrevet

Det minner meg på... Jeg skal jo faktisk til Kristen Tjeneste i morra! Trenger ikke å bli tynn da, men litt muskler hadde gjort seg, kan jeg be om det også?

 

Har fått bekreftet mangelen på muskler til gangs i dag nemlig. Har trent på å dytte ut vinduer av helikoptre... Jepp, jepp! "Kom igjen, dette klarer du! Bruk all din tyngde og ta i!" Nope... Ingen tyngde... Ingen kraft... Og nå er jeg utslitt, støl og full av blåmerker. Men en annerledes dag på jobben - absolutt!

Dette er veldig bisarrt på så mange vis at jeg tror du må ta det litt steg for steg - hva er Kristen Tjeneste? Og hvorfor skal ikke helikoptre ha vinduer? Eller?

 

Redigert: jeg har googlet KT.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Driver du med å ta sikkerhetskurs? Tok et en gang i tiden, men det var månden før helivelt ble påbudt så forsvaret ga meg et 15 tusen kroners kurs som månden etter ble ufulstendig. Men artig kurs teorien var lett deltakerne var varierte og jeg små drømmer stadig om 14 dager på 14 dager av, men når jeg syns en natt i månden er mer enn nok å være borte fra JUnior er det vel 20 år til

Skrevet

Vet egt ikke hva KT er selv, jeg bare møter opp som jeg er bedt om... og håper det går bra.

 

SIkkerhetskurs med helivelt ja. Det er krisemaksimering. Skulle man noen gang befinne seg i et helikopter som må nødland på sjø, så må vinduene ut ettersom helikopteret ikke er en båt og kan velte.

 

Så ila de siste 2 dagene har jeg slukket branner, evakuert meg ut fra bekmørten, reddet en person med hjerte-lunge-redning, vært ute og svømt i fjorden, evakuert i redningstrømpe, snudd en livbåt og nødlandet på sjø med helikopter. Puh! Føler meg nesten som en superhelt... bortsett fra de hersens helivinduene.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Misunnelig. Du får bare begynne å gå med vernestøvler blyet i tåa burde jo øke vekten din nok til at vekten din imponerer vindua.

 

Lykke til får satse på at du ikke er den eneste som er bevist etter nødlandingen så får noen som er større og sterkere enn deg sparke vinduer hvis du får bruk for det.

 

Selv om i en reel velt får du nok adrealin boost og

Skrevet

Vet egt ikke hva KT er selv, jeg bare møter opp som jeg er bedt om... og håper det går bra.

 

SIkkerhetskurs med helivelt ja. Det er krisemaksimering. Skulle man noen gang befinne seg i et helikopter som må nødland på sjø, så må vinduene ut ettersom helikopteret ikke er en båt og kan velte.

 

Så ila de siste 2 dagene har jeg slukket branner, evakuert meg ut fra bekmørten, reddet en person med hjerte-lunge-redning, vært ute og svømt i fjorden, evakuert i redningstrømpe, snudd en livbåt og nødlandet på sjø med helikopter. Puh! Føler meg nesten som en superhelt... bortsett fra de hersens helivinduene.

 

Kult, men slitsomt. Tok det i 10. klasse, det var den tida det var obligatorisk ved skolen for oss som er født og oppvokst i fjæra. Ble heist opp i helikopter, og med redningsdrakt på var stroppen så hardt strammet mellom bena at jeg nesten grein. Bortsett fra det var det en lærerik og artig uke.

Skrevet

Som ikke-religiøs med diagnosekjennskap, ble jeg svært bekymret av hovedinnlegget ditt, sug lut. Du har jo heller ikke fremstått som den mest Jesus-vennlige tidligere. Godt det fantes en forklaring som ikke innebar at Jesus svevde utenfor verandaen din. Det hørtes nemlig ørlite psykotisk ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...