Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Flere som har en sånn mann? Tok litt tid før jeg innså det, han elsker nemlig å snakke bare ikke om problemfylte og personlige ting. Han kan skrive en sjelden gang at han er glad i meg og elsker meg og han har sagt det engang, etter kun en måned etter at vi ble sammen faktisk. Men jeg velger å tolke at han setter større pris på meg enn det han vebalt gir uttrykk for, han er veldig hjelpsom og gentleman til fingerspissen. MEN, jeg sliter likevel med at han unngår å prate om visse ting som er viktige for meg. Jeg har hatt noen bekymringer i forholdet og ønsker å prate om det, hver gang jeg prøver er han enten for trøtt, for opptatt osv osv.. Sist prøvde jeg meg kvelden før han skulle reise ut på jobb(jobber vekk i 1 mnd av gangen) men da orket han ikke å sa vi prater i morgen før jeg drar. Neste dag orker jeg ikke ta initiativet..han prater og prater og prater, om praktiske ting som om ikke glem å slå av varmen i garsjen, hvis vannpumpen slutter å fungere så gjør ditt og datt, for all del ikke glem osv..jeg kommer ikke til å få sagt et ord! Regner ikke med dette er så uvanlig men synes det er dumt at såpass viktige ting absolutt ikke skal snakkes om.. Anonym poster: 3c5b4844b21e3722f4f5170be7ff7922
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Har det slik her også, bortsett fra at mannen bare snakker om jobben sin og været Anonym poster: a772d022080c3b9ff8dd9cce2dc65b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå