Gå til innhold

Noen fra Skien, Porsgrunn her?


kww78

Anbefalte innlegg

Er vel mulighet for deg også å se kjønn på din UL? Du er vel ikke så mange ukene etter meg. Jeg er 13+3 og har hørt at noen allerede får en antydning ved tidlig UL i uke 12-13...

Håper ikke bulken min er sjenert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på tidlig ul i uke 14, da trodde han det var en gutt, men på ordinær ul i uke 20 så var det plutselig ei jente :) Nå er det bare to uker igjen så skal jeg på siste ul før fødsel :D Og hvis det er en gutt igjen nå så får han bare gå i rosa og ha jente stæsj, for nå har jeg gått til innkjøp av mye rosa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det fortsatt er jente, men er jo ikke verre enn at gutter også kler rosa ;-).

Får ta eventuelt kjønn med en klype salt frem til ordinær UL :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 16+6 uker nå :) <3 så håper vi får sett hva det blir :D <3. Her trur vi at det blir ei jente her å <3 har en kjakkas allerede på 4 år <3, men blir det en gutt til så gjør det med ingenting <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel sånn med de fleste at man har et favoritt kjønn når man blir spurt, men når det kommer til saken så vil man bare ha et friskt barn uavhengig av kjønn ;-).

Jeg vil jo veldig gjerne ha en jente, selv om jeg har guttefølelse (som jeg er alene om å ha), men i bunn og grunn så vil jeg bare ha et friskt barn....

Blir spennende å se hva hver og en her inne får, utenom deg da Ejlis85 som har fått vite kjønn allerede :-).

Hadde vært hyggelig å møttes etter at alle har fått ut ungen om det er stemning for det? Vi har jo alle ulike mnd, men hadde vært hyggelig å få til over nytt år en gang :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det burde vil vel klare å få til! Dere er jo ikke så langt etter da :) Nå setter jeg snuta mot Bjørkeøya for en ukes ferie på hyttetur. Regnet har allerede meldt sin ankomst, men får satse på at det er litt lysere ute ved sjøen :) God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kose deg på hyttetur og nyt frisk sjøluft og ferie :-).

Her har det falt i bøtter, men gått over til yr så blir sofaen og ullteppe på denne dama.

God sommer og kose deg masse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hadde vært veldig hyggelig om vi møttas en gang ^^,

 

Kos dere masse med hva dere skal gjøre i sommer :D. Her har vi ikke ferie før slutten av juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God sommer til deg også milla1988 :-).

Her er det heller ikke ferie før slutten av juli, men håper alle får en fin sommer og ferievær :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo sette opp et skien/porsgrunns treff etter sommeren hvis flere er interessert i det? Hvem er med på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på det meste :-). Går for det meste og surrer i heimen så jeg er bare glad for å komme meg ut døra :-). Jeg er også ledig neste uke før mannen/vi går ut i ferie ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi skal opprette en gruppe på facebook også, der kan vi avtale litt mer privat og bli litt bedre kjent? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god idé Ejlis85 :-). Er mye lettere å holde kontakt på Facebook om alle er registrert der vel og merke ;-). Vil du ordne en gruppe og eventuelt bruke et gruppenavn som er lett for oss å søke opp ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vist ha noen å invitere for å opprette en gruppe, så om du vil legge meg til som venn. Heter Silje Vanilje på facebook ;) Så skal jeg opprette en gruppe ved navn termingruppe høst/vinter 2013 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert. Da er gruppa oppe og går så nå kan resten klare å finne veien til gruppa "termingruppe høst/vinter 2013" om de er interessert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke også legge treffdato her etter sommeren så alle får sett det, også om en ikke er så mye på Facebook :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går selvfølgelig an :-). Jeg kommer til å titte innom her i ny og ne, men når det er ferie og sånt så er jeg desverre ikke like mye på nett og da er Facebook stedet jeg sjekker mest, desverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå har jeg leita litt etter noen andre gravide mager i Skien/Porsgrunn, men ikke mye aktivitet på nettet virker det som. Så da prøver jeg her :) jeg har termin allerede 30. Juli, så har nok litt større mage enn dere ;) jeg er 28 år, og dette er nr 2. Har ei nydelig tulle på 2 år fra før, så er spent på hvordan det blir med 2 barn i heimen! Hvis det skal en gruppe opp å gå på Facebook vil jeg gjerne være med der:) God sommer alle sammen! Jeg skal stort sett bare gå og vente på at en fødsel skal sette i gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 3xkrølle :-). Det er bare å søke opp Facebook gruppa som heter termingruppe høst/vinter 2013 :-). Det er bare hyggelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikke finner frem til gruppa på facebook, så send meg en pm her inne med navnet deres så legger jeg dere til på facebook og på termingruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...