Gå til innhold

Noen fra Skien, Porsgrunn her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var på tidlig ul i uke 14, da trodde han det var en gutt, men på ordinær ul i uke 20 så var det plutselig ei jente :) Nå er det bare to uker igjen så skal jeg på siste ul før fødsel :D Og hvis det er en gutt igjen nå så får han bare gå i rosa og ha jente stæsj, for nå har jeg gått til innkjøp av mye rosa :P

Er vel sånn med de fleste at man har et favoritt kjønn når man blir spurt, men når det kommer til saken så vil man bare ha et friskt barn uavhengig av kjønn ;-).

Jeg vil jo veldig gjerne ha en jente, selv om jeg har guttefølelse (som jeg er alene om å ha), men i bunn og grunn så vil jeg bare ha et friskt barn....

Blir spennende å se hva hver og en her inne får, utenom deg da Ejlis85 som har fått vite kjønn allerede :-).

Hadde vært hyggelig å møttes etter at alle har fått ut ungen om det er stemning for det? Vi har jo alle ulike mnd, men hadde vært hyggelig å få til over nytt år en gang :-).

Ja det burde vil vel klare å få til! Dere er jo ikke så langt etter da :) Nå setter jeg snuta mot Bjørkeøya for en ukes ferie på hyttetur. Regnet har allerede meldt sin ankomst, men får satse på at det er litt lysere ute ved sjøen :) God sommer!

Annonse

Annonse

Hei! Nå har jeg leita litt etter noen andre gravide mager i Skien/Porsgrunn, men ikke mye aktivitet på nettet virker det som. Så da prøver jeg her :) jeg har termin allerede 30. Juli, så har nok litt større mage enn dere ;) jeg er 28 år, og dette er nr 2. Har ei nydelig tulle på 2 år fra før, så er spent på hvordan det blir med 2 barn i heimen! Hvis det skal en gruppe opp å gå på Facebook vil jeg gjerne være med der:) God sommer alle sammen! Jeg skal stort sett bare gå og vente på at en fødsel skal sette i gang ;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...