Jente02gutt04jente12 Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Igår fikk jeg fjernet en betent talgkjertel ved brystvorten, jeg kjente det godt at det var betent. Hadde en varmefølelse i brystet, den følelsen er der ennå. Og det er litt ubehagelig. Legen sa bare at det skulle bli helt fint når den ble fjernet. Noen som har kjent noe lignende. Jeg ble ferdig med amming for 4 mnd siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå