Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #1 Skrevet 23. april 2013 Der lurer jeg på.. Anonym poster: df3812d5dd90be31fcbb8195ffd8252d
<3 2G <3 Skrevet 23. april 2013 #2 Skrevet 23. april 2013 Nei, vet ikke når jeg får de heller siden der inne sto på NAV.
samu Skrevet 23. april 2013 #4 Skrevet 23. april 2013 nei ikke jeg heller og det irriteter meg. sist fikk jeg 22. februar. så nå trenger jeg penger snart
småtroll:) Skrevet 23. april 2013 #5 Skrevet 23. april 2013 Komt på min side på nav nå så kommer nok iløpet av dagen.....
.Lillemy. Skrevet 23. april 2013 #6 Skrevet 23. april 2013 Ingen penger her heller, pleier og få 22 eller 23, så de kommer vel snart :-)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2013 #7 Skrevet 23. april 2013 Får alltid den 25.så jeg venter ikke penger før det Anonym poster: ec8793f23865946a9e11a6d1861e7b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå