Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte badetøy til frøken på 3år, og butikkdamen så rart på meg når jeg sa at vi ikke trengte noe UV-tøy.

Vi skal på besøk til svigers i sydlige strøk, og nøyer oss med solkrem, parasoll og sunn fornuft.

Noen som kjenner til anbefalingene eller har linker til pålitelige sider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ikke helt det der med uv tøy, er jo bare å smøre godt, og holde seg litt i skyggen iløpet av dagen.

Skrevet

Skjønner ikke helt det med uvtøy jeg heller.. Det er jo ikke slik at man ikke har klart seg uten i alle tidligere år, så hvorfor så hysteri ang det nå...

Jeg kommer ikke til å ha uv tøy på min lille, huden hennes skal venne seg til sola med solkrem på og som du sier sunn fornuft.

Anonym poster: 1b2f70475508bbd1a9474d93e629232b

Skrevet

Jeg hadde på henne sommeren hun var 1år og 2år hvis vi var på stranden om formiddagen, men i år tenker jeg vi klarer oss fint uten. Solkrem er ikke bare sunt for barnehud det heller...

Bare lurte på om det finnes noen generelle anbefalinger siden butikkdamen insinuerte at det var nødvendig.

Skrevet

Helt genialt for oss med en sønn som elsker å bade, og hater å smøre seg.

Skrevet

Vi har hatt barn som ikke har vært spesielt glade i å bli smurt med solkrem og da har UV-drakt vært veldig kjekt. Brukte den av praktiske grunner og ikke hysteri for solen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...