Gå til innhold

Gidder snart ikke merke mer tøy til bhg!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt forsvinner jo likevel!!!

Forrige uke forsvant en ny bukse, regnvotter, en lue, en ullhals og en ulldress. Alt var godt merket, både med lapper og med tusen. Nesten hver uke forsvinner det noe fra jenta vår si hylle og vi har ALDRI fått noe tilbake... Har selvfølgelig tatt opp dette med bhg uten resultat!! Klikker snart!!!!!

Anonym poster: d63dcd6634936350a6a4302c5ecf257a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet. . Det er utrolig kjedelig :/. Utrolig at folk ikke kommer tilbake med ting de oppdager ikke er deres?! Lei av å kjøpe nytt hele tiden!

Anonym poster: 51efad596b6f27a9547adff8d518c3c1

Skrevet

Oi! Jeg mistet et plagg for en stund siden og lagde etter en tid en plakat som jeg hang opp selv, med bilde av plagget. Da kom det til rette heldigvis!

Jeg forstår det er veldig frustrerende!

Anonym poster: 1a2f9de1a1e0bec8c94348f5257bec20

Skrevet

Noen som stjeler?

Anonym poster: f3d2ab00b2d2fa0f7b7c0d58adddecfb

Skrevet

Hvilken barnehage er dette?

Anonym poster: c44c4998977f6566f977f75dd444752f

Skrevet

Jøss.

Har fire barn som alle har gått eller går i barnehagen, og jeg tror knapt jeg har mistet et par sokker, enda jeg ikke er så veldig nazi på merkingen i det hele tatt.

Tydeligvis forskjell på barnehagene.. Her har de ansatte og ungene selv god kontroll på hvem som eier hva, blir noe lagt feil e.l. blir det ryddet til riktig plass med en gang. Har opplevd en gang at min datter og en av venninnene hadde helt like tunikaer og da mammaen til denne jenta skulle vaske klær hadde hun plutselig to like, da tok hun med den som så minst slitt ut og leverte til meg (ingen av dem var merket).

Har sine fordeler med "liten" barnehage, er bare 18 barn på avdelingen vår.

Anonym poster: d8bedcfe4b58ae0c5fe184f06fca829f

Skrevet

Det må jo være noen som stjeler.

Lag en liste med beskrivelse, gjerne bildet om du har og heng be barnehagen henge opp på døra for å se om noe kommer tilbake.

Bhg her setter alltid opp en lapp om noe er savnet og ikke har dukket opp ved vanlig rydding, gjennomgang.

Hender ting blir borte men stort sett dukker alt opp igjen etter noen dager.

Etter 4 år med to barn i bhg har jeg mistet kan hende 2-3 ting for godt resten har dukket opp igjen. Så om du mister så mye må det jo være noen som tar tingene hennes.

Om du henger opp liste kan det jo hende at det viser seg at andre foreldre har samme problem så det blir satt litt fokus på dette.

Anonym poster: 721052925ef4d51beab391eb9b6a7307

Skrevet

Her så deler over 100 barn samme gardrobe!!!!!!! Må jo bli kaos av sånt, og ting forsvinner stadig vekk. Er så lei av og lete etter forsvunnet tøy hele tiden

Anonym poster: 626fce75e794d97169624db5b4484859

Gjest FinogFjong
Skrevet

Merk klærne på "utsiden". Gjerne med tusj, ikke sånne små diskrete lapper som strykes over av uærlige sjeler. "JOHANNES" eller "CAROSANDER" over ryggen (kan skrive under hetta f.ek), på fremsiden av vottene etc setter en stopper for tyveriene ;)

Ikke så pent, men effektivt... Vi gjorde dette da vi opplevde mystiske tyverier for mange år siden. Ikke et plagg forsvant etter dette.

Skrevet

Merk klærne på "utsiden". Gjerne med tusj, ikke sånne små diskrete lapper som strykes over av uærlige sjeler. "JOHANNES" eller "CAROSANDER" over ryggen (kan skrive under hetta f.ek), på fremsiden av vottene etc setter en stopper for tyveriene ;)

Ikke så pent, men effektivt... Vi gjorde dette da vi opplevde mystiske tyverier for mange år siden. Ikke et plagg forsvant etter dette.

Enig i dette!

Skriv med stor sprittusj på utsiden

Her er det tydeligvis noen som stjeler

Vi har aldri mistet noe heldigvis, det har hendt T noe har vært borti noen dager, men det ha alltid dukket opp igjen. Tydeligvis noen som tok det med hjem ved en feil.

Skrevet

Signerer det med å skrive navnet med store bokstaver på en godt synlig plass på utsiden av tøyet! Det blir gjerne ikke veldig pent, men er svært effektivt i forhold til at ting forsvinner!

Anonym poster: 9e56ee67850a7a1e6974278c8d7ce88e

Skrevet

Skriv navnet utenpå dressen/regnbuksa etc. Det gjør vi, ingen som vil stjele en grønn regnbukse fra feks ´polarn og pyret som det står skrevet etternavnet vårt nedover hele beinet eller på ryggen på vinterdressen. Skriver også navn utenpå votter og sko etc.

Anonym poster: d35135af281b6990af89314f1ceabb5a

Skrevet

Her så deler over 100 barn samme gardrobe!!!!!!! Må jo bli kaos av sånt, og ting forsvinner stadig vekk. Er så lei av og lete etter forsvunnet tøy hele tiden

Anonym poster: 626fce75e794d97169624db5b4484859

Oi, 100 barn i samme garderobe? Det er litt av en institusjon.... Tør ikke tenke på støynivå og kaoset det må bli der.

Går 60 barn i barnehagen vi bruker, men de er fordelt på 4 avdelinger og hver avdeling har egen inngang og garderobe, eneste de har felles er det store kjøkkenet, peisestuen og uteområdene.

Jo mer jeg leser om disse store basebarnehagene jo større blir motstanden min merker jeg... Håper virkelig ikke de gode gamle avdelingsbarnehagene dør ut altså.

Anonym poster: d8bedcfe4b58ae0c5fe184f06fca829f

Skrevet

Det er så irriterende!!!

Her har regnjakken blitt borte!! Merket er den. Buksa hang igjen.

Surt må ut å kjøpe nytt. kjedelig da for til høsten begynner han på skole og vet ikke om gummiregntøy er så attraktivt.

Men det jeg så på i dag einer seg ikke i barnehage : (

Anonym poster: e6bc03bbc3a1f5efdf689d04dc01b2b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...