Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Grr! Den heldige utkårede og jeg har hatt en del kommunikasjonsproblemer. Jeg har lest bøker på bøker for å få til å kommunisere bedre, mannen min har blitt mere fornøyd og blir ikke sur når jeg må ta ting opp eller bare snakker om vær og vind (Mars og Venus bøkene). Men på tross av at jeg bare er en "vanlig husmor" og legger meg i selene for at vi skal få det bedre NEKTER han å gjøre noe med sin måte å kommunisere på og han går PSYKOLOGI på et universitet!!! Han fortalte at han hadde vært på forelesning å lært så mye om kommunikasjon når det gjelder f.eks og ikke virke angripende i samtalen og bla-bla-bla om hvor nyttig dette var. Jeg spurte da om han ikke kunne tenke seg til å bruke dette i forholdet vårt siden jeg følte meg ofte angrepet og får til svar; " Nei, slikt hører ikke hjemme i vårt forhold!" Jeg spør hvorfor ikke og det kan han ikke svare på... Jeg er så lei av at det bare er jeg som gjør så godt jeg kan for at HAN skal føle seg forstått og respektert, men han gidder ikke gjøre en pøkk for at jeg skal føle det samme! Herregud! Blir bare så (undskyld uttrykket) jævla latterlig at han skal fortelle om alt det nyttige han lærer, men nekter å bruke det i vårt forhold........!!!! Sånn, nå har jeg fått brukt dere litt som psykologer.... Anonym poster: 49865783b3b0b4842ba2350b51e64a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå