Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Med mørkere i bunn og lysere resten. Funker den, blir resultatet bra? Anonym poster: ca42c1c7c472a9490483384b6f1ad11b
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Det er jo så stygt! Ser ut som ettervekst Grusomt. Anonym poster: ca2266efa28f47c82fede9e9a0524f8e
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Den stilen skjønner jeg ikke. At man skal farge på seg en ettervekst er ganske uforståelig! Anonym poster: 5109c42a84c4c984e1721fafaef8e4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå