Gå til innhold

Sovner ved puppen, hva gjør jeg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen spiser og så sovner han ved puppen. Tar jeg han opp på brystet for å rape så roer han seg ikke der, maser bare etter mer pupp. Han spiser litt og sovner igjen.

Kan jeg la være å legge han opp på brystet for å rape? Er redd han får luft i magen hvis jeg kutter det ut, for han raper noe sinnsykt hver gang. Men har også lyst til at han skal fortsette å sove.

Hva gjør dere? Evt hva ville dere gjort?

Anonym poster: afcc7b1dacb9c5939cd3bc37cf2845a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv deg frem. Løft han opp på slutten for å rape og legg han til igjen når du vet at han kommer til å sovne igjen uten å få i seg så mye. Ellers så har jeg ammet to barn som begge sovnet ved puppen og som ikke ble plaget uten å få rapt.

Anonym poster: c6e7a8dacb1d6a5fec56b02c6472d4bf

Skrevet

Var ut for d samme. Ble tipset om å ta av babyen på bena. Blir da litt mer kjølig slik at de holder seg våkne. Men så lenge babyen din får i seg nok mat skjønner jeg ikke at dette er noe problem:) de er jo så salige og nydelige der de ligger med melk i munnvikene og smatter fornøyd i søvne.

Anonym poster: fc01a0a18596122e052c68fb4c132c6c

Skrevet

Var ut for d samme. Ble tipset om å ta av babyen på bena. Blir da litt mer kjølig slik at de holder seg våkne. Men så lenge babyen din får i seg nok mat skjønner jeg ikke at dette er noe problem:) de er jo så salige og nydelige der de ligger med melk i munnvikene og smatter fornøyd i søvne.

Anonym poster: fc01a0a18596122e052c68fb4c132c6c

Det var ikke det som var problemet da, synes også det er kos med baby som ligger og sover og smatter med melkebart :P

Han raper hver gang jeg tar han opp, men er da lys våken. Spørsmålet mitt var om jeg kan droppe rapen og la han sove :)

Anonym poster: afcc7b1dacb9c5939cd3bc37cf2845a0

Skrevet

Enig med #2

Anonym poster: f145fee9a506538a7ffa921fdc9859bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...