Gå til innhold

Gi meg eksempel på bagvogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fersk i gamet, og fått tips om at bagvogn er tingen... Men jeg vil se og lese om dem, så kom med eksempler om du har:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonia elegance. Nydelig vogn, og veldig god å trille både som bagvogn og spirtsvogn.

Skrevet (endret)

Jeg ville valgt en duovogn. Da bytter du ut bagen med sportsdel etter hvert. Eksempel er Brio happy duo, tfk joggster twist, Mountain buggy, emmaljunga i diverse utgaver, og sikkert mange andre og.

En kombivogn er en sportsvogn med mykbag. Denne bagen er mindre enn bagen på duovognene.

Er ikke mykbag på alle kombivogner vel. De fleste har hardbag.

Og duovogn er bedre enn kombivogn dersom du får baby på starten av vinteren/høst da det er bedre plass i duobag'en.

Får du baby på slutten av vinteren kan kombi være greit. Da skal ikke bag'en være fylt opp av dunposer og dyner og masse klær når babyen begynner å bli lengre .

og veldit kjekt med kombi når man skal på besøk o.l steder det er trapper . Bare ta med bag'en og gå..

Jenta mi bruker fortsatt kombivogn bag'en som seng og hun er 6 mnd om 1,5 uke. Bruker bare sportsdelen nå da, og det har vi gjort siden hun var 4 mnd

Endret av Skeptisimo
Skrevet

På emmaljungaen, duobagen eller supremebagen er også bare å klikke av understellet og bære med seg. Null stress :)

Skrevet

Vi har Simo kombi. Hardbag i sportsdelen.

Anonym poster: 99df2a525a0473b58b34214e7a42f78b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...