Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Har en 6-åring som ikke hører i det hele tatt. Syns jeg har prøvd alt. Noen som har noe effektive metoder, eller eksempler på konsikvenser og "straff" som fungerer. Anonym poster: 6c3ec5b63b4214996add4f9b7fcabca0
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 (endret) Om min 6 åring ikke hører etter 2 advarsler mister han skylanderne sine i 3 dager. Og om han ikke hører etter når for eksempel tv er på skrur jeg av tv og da blir det ikke mer tv den dagen. Endret 22. april 2013 av Mamma`n til Will& Ailo
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Kommer litt an på hva det gjelder. Vi er ikke så veldig strenge, og jeg tar med barna på råd for de fleste ting. Det gjør at det tar mer tid, me jeg mener det er viktig for barnas selvfølelse. Men noenting bestemmer selvsagt de voksne og da skal barna høre. Det gjør de da stort sett også. De hører godt forskjell på et spørsmål, et forslag o.l og på en beskjed som skal følges. Hvis de ikke hører ved flrste beskjed får de advarsel, ved andre kommer klnsekvens, som jo varierer utfra hva det gjelder.. jeg prøver å fp konsekvensen til å høre logisk sammen med saken det handler om. Anonym poster: 613d70efd6076a7c06a07fc6bef78536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå