Gå til innhold

sleeeten


2apekatter og en ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle liksom være min "slappe av" ettermiddag..

kjekkasen tok hunden med seg til svigers, og jeg skulle bare slappe av..

 

1t etter kom han hjem igjen m hunden, da han måtte hente lillebroren hos legen.

samtidig ringer huseier og gir beskjed om at han kommer i 6tiden for å ta noen bilder (vi skal snart flytte)

 

så istede for å slappe av må jeg rydde hus, lufte hund, hjelpe ungene med rydding av rom etc...

det var den avslapnings ettermiddagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...