2apekatter og en ... Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 skulle liksom være min "slappe av" ettermiddag.. kjekkasen tok hunden med seg til svigers, og jeg skulle bare slappe av.. 1t etter kom han hjem igjen m hunden, da han måtte hente lillebroren hos legen. samtidig ringer huseier og gir beskjed om at han kommer i 6tiden for å ta noen bilder (vi skal snart flytte) så istede for å slappe av må jeg rydde hus, lufte hund, hjelpe ungene med rydding av rom etc... det var den avslapnings ettermiddagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå