Gå til innhold

Usunn dag i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spist smågodt til frokost 150 gram

Nudler til lunch

Og en liten skål med chips til mellommåltid.

2 timer etter har jeg et blodsukker på 4.3

Jeg skjønner ikke dette. Uansett hvor sunn eller usunn jeg er varierer blodsukkeret mitt fra 4.2-4.8 aldri mer aldri mindre. Er det noen som har en god forklaring på dette.

Jeg lever generelt sett usunt, med mye sukker og/eller kunstig søtning. Er gravid nå men merker fortsatt ingen forskjell i blodsukkeret.

Anonym poster: e08dee4c5dca804190674598f6370d6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo ikke spist noe som helst med næring. Babyen tar det den trenger fra lagrene dine, mens du legger på deg resten, i dette tilfellet sukker og fett.

Anonym poster: 10cc3d674f6a4b3dc9bfb33cfe801cb8

Skrevet

Du har jo ikke spist noe som helst med næring. Babyen tar det den trenger fra lagrene dine, mens du legger på deg resten, i dette tilfellet sukker og fett.

Omnomnomnomnom... skal bli godt å legge på seg litt da når man er tynn som en flis! Prøver mitt beste her på å legge på meg sånn at jeg faktisk får melk denne gangen!

Skrevet

Omnomnomnomnom... skal bli godt å legge på seg litt da når man er tynn som en flis! Prøver mitt beste her på å legge på meg sånn at jeg faktisk får melk denne gangen!

Skrevet

Jeg var også en flis før jeg ble gravid, derfor nevner jeg bare at usunt (og ensidig) kosthold kan virke mot sin hensikt også, graviditet og amming tærer på lagerene dine, og om du ikke fyller de opp blir de jo tomme.... I løpet av tre år har jeg født to unger og ammet de, manglet jern maaange ganger, B12, folat, D vitamin. Ikke gøy å være så slapp og sliten med unger!

Det med blodsukkeret, mange får jo høyt mens de er gravide - jeg har alltid hatt lavt uansett, rødbetsaft anbefalte en lege meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...