Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Begynte etter påsken med å ta av noen "trivselskilo" før sommeren. Jeg er 165 høy, og veide like etter påske 60 kg. Jeg pleier vanligvis å veie 55 kg, så for meg er 60 kg mye. Veide meg for en uke siden, og var da 58,5, og var veldig fornøyd med det. Den siste uken har jeg både jogget og gått lange turer+ at jeg har spist sunt. MEN da jeg veide meg i dag hadde jeg gått OPP en kilo........... :/ Hvordan kan dette skje?? Kan legge til at jeg går på cipralex, blir det da verre å gå ned i vekt? Håper noen kan svare Anonym poster: b8c6cc602af32a31637880a84436c33d Anonym poster: b8c6cc602af32a31637880a84436c33d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Du har vel bygget litt muskler da av treningen, veier jo mer enn fett. Keep up the good work!! Gir nok kjempebra resultater på sikt Anonym poster: d0c380fd4f24472949ada1404cf8cb97
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Takk for det ) Ser nå at jeg har klart å poste innlegget mitt to ganger..... Anonym poster: b8c6cc602af32a31637880a84436c33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå