Gå til innhold

Hva er det med folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Parkerte bilen på sørlandssenteret i dag og kikket inn i baksetet på bilene ved siden av. (Pleier alltid å gjøre det for å parkere litt greit hvis de har barneseter.) og tror dere ikke det lå en baby inni bilen alene?? Jeg ventet i over 20 minutter for å se om noen kom, men det gjorde det ikke. Hva er galt med folk? Dette er ikke ok!!

Anonym poster: 91ec55d6c9c22436518870384ff5b3da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjorde du etter de 20 min. da?

Anonym poster: 52767b9a6533714e893b8969c7000ee7

Skrevet

Og hva gjorde du etter 20 minutter da?

Anonym poster: 643273cd7563da2c92f925f3cc7384ab

Skrevet

Jeg ringte selvfølgelig politiet.

Anonym poster: 9f39183227b61324ff9c1620aae19759

Skrevet

Hva sa politiet? Ble du værende til politiet kom?

Bra du tok ansvar!!

Anonym poster: 6cd13b52837b6a41bc57f18758d066e9

Skrevet

Du ventet i 20 minutter, så ringte du politiet?!? Hadde det ikke falt deg inn å gå inn på kjøpesenteret og be dem calle opp eieren av bilen? FØR det hadde gått 20 minutter? Veldig spent på hva politiet svarte i denne saken........ De har vel bedre ting å foreta seg, håper jeg virkelig.

Anonym poster: 39276af92e9bad5eb6f4d4531aad435c

Skrevet

Tviler på at politiet gjorde noe. Jeg kom opp i en liten gutt som syklet på trehjulssykkel midt i veien (60 km vei). Da jeg ringte fikk jeg til svar at "uff da, det hørtes ikke bra ut. Vi har et ran pågående, så det kan vi ikke hjelpe med". Det var ingen foreldre rundt. Gutten var psykisk utv.hemmet, så han klarte ikke gjøre godt rede for seg.

Tilslutt fikk han pekt mot noen bygninger, så jeg og ei til ringte på x antall hus/leiligheter før vi fant bestemoren til denne gutten. Hun begynte jo å gråte da fordi denne gutten var på avlastningsopphold et stykke unna og hadde da klart å rømme derfra. Gutten kan ikke vært mer enn 4-5 år. Flaks at bestemoren bodde der. Hva hadde man ellers gjort når politiet ikke kunne hjelpe.

Skrevet

Huff, trist at folk tør. En ting er om barne våkner og blir fra seg. Men det finnes folk stjeler barn. Det er verre!!

Trodde saken om Madeleine gav folk en vekker. Man går IKKE i fra små barn!!

Anonym poster: 77abcf4410690b8a3c1e99b381adb0dc

Skrevet

Du ventet i 20 minutter, så ringte du politiet?!? Hadde det ikke falt deg inn å gå inn på kjøpesenteret og be dem calle opp eieren av bilen? FØR det hadde gått 20 minutter? Veldig spent på hva politiet svarte i denne saken........ De har vel bedre ting å foreta seg, håper jeg virkelig.

Du er en av de som skal krangle UANSETT hva Hi skriver, tar jeg feil? Så slitsomt å måtte være sånn! Jeg hadde selv ventet 20 minutter slik Hi gjorde, for å se om de kom. Løper man inn så kan det hende de var rett rundt hjørne. Nå fikk Hi bevist at de faktisk gikk fra ungen over lengre tid. Hi: Hva gjorde så politiet? Bra jobba forresten ;)

Anonym poster: ab353222dc2af9cbc6ad7b41cd1ab396

Skrevet

Du er en av de som skal krangle UANSETT hva Hi skriver, tar jeg feil? Så slitsomt å måtte være sånn! Jeg hadde selv ventet 20 minutter slik Hi gjorde, for å se om de kom. Løper man inn så kan det hende de var rett rundt hjørne. Nå fikk Hi bevist at de faktisk gikk fra ungen over lengre tid. Hi: Hva gjorde så politiet? Bra jobba forresten ;)

Anonym poster: ab353222dc2af9cbc6ad7b41cd1ab396

Var nettopp derfor jeg ventet. Jeg synes det er ille nok om hun "bare" var inne to minutter og løp ut igjen, men ville være sikker på at det ikke var tilfelle før jeg ringte politiet. Hadde selvfølgelig ringt før hvis gutten hadde våknet e.l. Var absolutt ikke interessert i å rope opp moren på call på senteret, først og fremst fordi det var HELT i andre enden og da hadde gutten blitt alene igjen imens, i tillegg kunne jeg risikert at moren/faren til barnet hadde gått ut i mellomtiden. Hadde heller ikke lyst til at de skulle "slippe unna" med det etter så lang tid. Politiet tok det på alvor og var glad jeg ringte dem.

Anonym poster: 9f39183227b61324ff9c1620aae19759

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...