Sjokoladebanan Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 (endret) Vi hadde endelig betemt oss for å bli prøvere igjen. 5 år har det gått siden sist pga studier og livssituasjon har det ikke passet før nå. I alle fall. Jeg regnet ut at jeg hadde eggløsning 10 april. Mannen var bortreist og kom ikke hjem før sent den kvelden. Vi hadde sex, og så ble det med den gangen pga mye jobbing på oss begge o.l Har gått å håpet, men regnet med at sjangsen skulle være liten for at spira traff på første og eneste forsøk. Men jeg kjøpte inn billigtrimler fra billigtester.no, og klarte ikke dy meg med å ta tester. Begynte allerede 8 dager dpo og selvfølgelig viste disse negative. Er I dag 12 dpo og prøvde ny test med morgen urin. Kunne ikke se noen strek. Siden jeg hadde svidd av alle billigtestene på alt for tidlig testing kjøpte jeg meg clearblue digital. Denne skulle jeg jo vente med til tidligst I morgen. Men så kommer jeg hjem, og lysten til å prøve den (har ikke prøvd slike før) ble for stor. Visste jo at jeg hadde tisset x flere frem til nå og at det var nytteløst siden jeg allerede har fått en negativ strimmel. Så jeg tok en ny test. Var sikker på at denne skulle vise negativ, siden jeg tester tidlig uten morgenurin. Men jaggu star det GRAVID... Herlighet jeg kan ikke tro på det. Var sikker på at vi måtte prøve flere ganger. Nå er jeg nesten litt I sjokk. Måtte bare dele det med noen Endelig er det min tur igjen. Mannen kommer hjem om en liten time. Noen som har ideer på hvordan fortelle dette på en koslelig måte? Beklager at det ikke er noen avsnitt. Fikk det ikke til av en eller annen rar grunn.... Endret 22. april 2013 av PLuttiPLoTT
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Gratulerer med spiren!! Jeg opplevde akkurat det samme da jeg ble gravid med junior- 1 gang og "BAM" Selv så klarte jeg ikke å vente, eller tenke ut noe koselig måte å si det på... Anonym poster: 714bbc60a1e82f67bcd9cdff3d5cf138
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Gratulerer med spiren. :-) Hva med å pakke inn testen å gi den som gave til han?
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 Jeg har litt babystæsj liggende fordi jeg lager en del bleiekaker. Tenkte å pakke inn et par av sokkene det står far på, en liten rangle og testen. Rekker jeg å fikse det, skal jeg legge det inni en sånn ballongblomst, men vet ikke om jeg får det til pga bestillingstid og en liten smule utålmodighet fra min side Anonym poster: 85af7c598c31e7579688bf66b40d0d01
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Gratulerer Her klaffet det også på første forsøk med nr.2. Helt utrolig siden vi måtte jobbe med første. Anonym poster: bafd2b3c2f4ddc1b99456318aa4e2b37
Lykketroll13 Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Gratulerer!!! Blir vel nyttårsbaby dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå