mamman til gogutten Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Noen som kan tipse om en GOD maskin som fjerner hårene LENGE, i armhuler og bikinilinjen?
Queenmee Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Ehrm... Er ikke sånn at noen maskiner kan klippe sånn at håret under armene/bikinikanten er vekke lenge.. En barbermaskin klipper av hårene. En millimeter er en millimeter uansett hvilken maskin du bruker. Finn deg epilator, eller voks det vekk. Da er det vekke LENGE!
Poteta Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Ville også si epilator eller voksing. Helvetes vondt, men håret er borte en mnd hvertfall...
mamman til gogutten Skrevet 22. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2013 Ville også si epilator eller voksing. Helvetes vondt, men håret er borte en mnd hvertfall... Men bruker dere epilator i armhulen og bikinilinjen? Har hørt det ikke er noe særlig...
Queenmee Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Jeg vokser alt nedentil, og barberer med høvel under arma. Er jo bare to drag med høvelen, så er det vekk..
Poteta Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Ville også si epilator eller voksing. Helvetes vondt, men håret er borte en mnd hvertfall... Men bruker dere epilator i armhulen og bikinilinjen? Har hørt det ikke er noe særlig... Bruker epilator på bikini linjen, men det er helt forjævelig vondt... hehe så det skjer vel bare et par ganger i året for å tynne ut litt... hehe Barberer meg under armene, går fort
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 Kjøp deg en sånn pistol med rødt lys som fjerner hår. Jeg har en slik og det funker som bare rakkeren. Har phillips jeg, men vet det er andre merker ute på markedet også. Tar litt tid før håret kommer bort, men når en først har fått det bort så blir det borte. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå