Gå til innhold

Stavanger og omegn anyone? :)


ღ adealsadeal ღ

Anbefalte innlegg

Tenkte at det hadde vært koselig å bli kjent med andre gravide fra samme område med termin rundt samme tid :)

Sist jeg var gravid var "alle" rundt meg gravide, denne gangen kjenner jeg ingen som venter spire...hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte at det hadde vært koselig å bli kjent med andre gravide fra samme område med termin rundt samme tid :)

Sist jeg var gravid var "alle" rundt meg gravide, denne gangen kjenner jeg ingen som venter spire...hehe :P

Jeg er fra sola...;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at vi er flere :)

 

Selv er jeg fra Gausel. 29 år, 1 barn fra før (8 år), dette er første med mannen min :) Termin er foreløpig 7. desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at vi er flere :)

 

Selv er jeg fra Gausel. 29 år, 1 barn fra før (8 år), dette er første med mannen min :) Termin er foreløpig 7. desember :)

Jeg er 33....barn fra før på 9 og dette e første med samboer;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at vi er flere :)

 

Selv er jeg fra Gausel. 29 år, 1 barn fra før (8 år), dette er første med mannen min :) Termin er foreløpig 7. desember :)

Jeg er 33....barn fra før på 9 og dette e første med samboer;)

 

Så spennende :) Min blir 9 år i sommer, er litt redd for hvordan han vil takle det å måtte dele mamma med en ny baby, men håper det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26 fra Sandnes, har en på 7 fra før av + 2 bonusbarn på 5 og 8 :) Dette er mitt første barn med samboer :) Når har dere termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har termin 15 desember :) Skal på tidlig UL om 2 uker for å få vite kjønn.. Gleder oss ihel!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult ninja :) vi skal på tidlig UL 13. Juni for å få vite kjønnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende! :D Vi skal den 12.. :P 5 jordmødre.. Har ikke vært hos de før, så jeg håper de er faglig dyktige og klarer å se hva det er vi venter... Hvor skal dere hen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig :)

Har hørt mye bra om 5 jordmødre men aldri vært der selv.

Vi skal på sigridsultra, mamastork. Har vært veldig fornøyd med henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må dere fortelle hvordan det gikk etter dere har vært der! :) Er veldig spent på om det vi blir fortalt stemmer på OUL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Will do :) du må også fortelle hvordan det går med deg på din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd i uke 15 har vist korrekt kjønn på begge mine, har vært hos sigrids ultra hos mamastork begge gangene, skal dit igjen denne gangen også ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt request :) men den er lukket?? Slik at andre ikke ser hva vi legger ut?! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, den er lukket - foreløpig hvertfall... Vet ikke helt hva folk ønsker.. For meg spiller det ingen rolle, men noen er kanskje så crazy hormonelle at det er best for alle og enhver at det er lukket! :P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, den er lukket - foreløpig hvertfall... Vet ikke helt hva folk ønsker.. For meg spiller det ingen rolle, men noen er kanskje så crazy hormonelle at det er best for alle og enhver at det er lukket! :P hehe...

 

Haha, sant nok ;) for min del er det det at ALLE på lista mi ikke trenger se alt jeg legger ut om graviditeten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...