Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 på Skjetten? Vi fikk meny i postkassen. Bra priser, men en del uvanlige kombinasjoner. De har f.eks.en pizza med marinert kylling, biff og kjøttdeig, chicken ticka, bacon, løk, frisk koriander, oliven og ananas. Er det bare meg, eller høres dette veldig spesielt ut på en og samme pizza? Menyen ser proft utformet ut, de har grillretter, burgere, kebab og salater i tillegg til pizzaer og lavt kjøretillegg. Noen som har prøvd?? Anonym poster: 844a5fca2f0c8aa1e4792f43cbf3570a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Det skulle så klart være "Maestro pizza" i overskriften. Anonym poster: e394e7b2701f2193a9c458b4a51b59e4
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Dytt Anonym poster: e394e7b2701f2193a9c458b4a51b59e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå