Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 er på hhv jobb og skole. Jeg sitter i sofaen, har spist sjokolade og har et glass cola på bordet ved siden av meg. Jeg sitter faktisk i bare trusa og singletten, med dyne over meg. Ikke er jeg gravid eller baby. Alene hjemme faktisk. Men jeg er helt gele i kroppen, får ikke gjort en ting:( sugd fast faktisk. Uff, følermeg bra slum nå ja :-s Anonym poster: bfab7938cbfb14985139b363fe20403d
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Her er mann på jobb og ungene på skole og barnehage. Jeg har tusen ting jeg burde ha gjort men ligger på sofaen med mobilen og drikker brus og spiser winerbrød. Kvalm av meg selv. Anonym poster: 306291e4600d4164fd9e58515a4d2d99
Countess Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Haha.. Jeg ligger å ser på dr.phil, spiser toast, og drikker cola! Kjæresten er på jobb og jenta er i barnehagen. Jeg er gravid da, og student..men jeg skulle egentlig ha jobbet med matte nå :/ istedenfor er jeg sjalu for at dere har sjokolade og wienerbrød
MammantilNurket Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 Jeg ligger i sengen m/mobilen, gravid, Kjæresten på jobb og har nå, takket være dere, grusomt lyst på sjokolade og wienerbrød Jeg har tenkt å bli i sengen en stund til med gooood samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Jeg sitter hjemme i sofaen, brakk beinet på lørdag og har gipset opp til kneet. Sjokolade har jeg ikke, ikke brus.....men har Greys anatomy på DVD Anonym poster: d5ac1b28304bb3c947355ebd18d18a61
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Etter en slitsom helg med mye bekkensmerter, ligger jeg nå på sogaen og ser dritt tv og spiser sjokolade. Ungen er i bhg og jeg fikk sove lenge og ta meg en god dusj. Jeg har 10 dager til termin, og skal slappe av med god samvittighet den siste tiden Anonym poster: 674cce507e0a5749a5741dabfce201be
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 Mannen sover etter nattevakt, barnet er i barnehagen og jeg sitter i sofaen å ser på tv, laptopen på fanget, drikker cola og spiser sjokolade. Er kvalm på grunn av svangerskapet, men klarer ikke å legge bort sjokoladen jeg burde vel begynne å gjøre noe fornuftig snart! Har mye som skulle vært gjort. Anonym poster: b3e182314958c4ea9ee29cf2841a7637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå