Gå til innhold

LYKKE! :D


Tredjemann på vei :D

Anbefalte innlegg

Da har jeg nettopp kommet hjem fra første UL og sett en bitteliten skapning på 2 cm med bankende hjerte som "hoppet" et par ganger :D Er helt forelsket! Hehe.. Ble satt tilbake 1 uke da, men for tidlig å si helt sikkert enda. Hun mente jeg var 9 uker. Skal tilbake når jeg er 12 uker også.

 

Nå kan det vel bare gå bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, rett og slett en fantastisk følelse :) Til og med kvalmen forsvant en stund :P

 

Aldri sett et foster før den ordinære ultralyden før, så dette var stas! Sist jeg var på UL så jeg jo bare en tom vannballong, så var veldig nervøs denne gangen :/ Gøy for søsteren min som var med meg idag, at det gikk så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig!! :D

 

Gleder meg virkelig til det er min tur til å få se lille mini! Må vente til neste fredag jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bare å glede seg Møøø :) Jeg så jo ikke akkurat at det lignet på en baby enda, men så hodet, kroppen, et bankende hjerte og at den lille "skvatt" eller hoppet til et par ganger. Kunne vel såvidt skimte noen små labber til hender og føtter også. Evig nok for meg :) Lykke til neste fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL torsdag som var :D Fikk bekreftet at alt var som det skulle med lille <3 Var så gøy å se hvordan det stupte kråke og bevegde seg i magen. Er 12+2 idag, så gleder meg masse til ordinær UL så jeg kan få titte en gang til :D

Endret av Twinkle88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok veldig stas og se den bitte lille i magen selv om det ikke er så stort.

Her må vi nok bare smøre oss med tålmodighet og vente på ordinær ul.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...