Gå til innhold

Hva f*** skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med sambo i 4år.

Vi har kjøpt leilighet sammen for ca et år siden, og nå venter vi vårt første barn i juni.

Jeg fant for en stund siden ut at han har opprettet brukerprofiler på forskjellige nettsider.

Ikke datingsider, men sånne sider der du skriver i detalj hvilken type sex du liker, hvilke stillinger osv...

Det hører med til historien at vi ikke har det beste sexlivet, ikke bare nå under graviditeten, så jeg lurer på om han rett og slett bare gjør det for spenningens skyld, eller om han er på jakt etter noe annet.

Jeg stoler ikke på han...kan dette fungere?

Anonym poster: 1523a2647c3662c5abd1d005fbd2f72f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du sliter med å vite om du kan stole på han. bør dere kansje oppsøke hjelp.

dere venter barn..

skaff hjelp er mitt råd.

Anonym poster: d0295f1bf1a9858f2f3800571a938f91

Skrevet

Hvem skal kunne hjelpe oss da?

Han vet ikke engang at jeg vet det.....

Skrevet

Ta det opp med han og se og hør hvordan han reagerer.

Anonym poster: 9db5adeffa883a2577faa887aa290ede

Skrevet

Jeg har vært i akkurat samme situasjon selv. Jeg skulle skrive eller sjekke en mail for han. Der var det. Mange sider, ikke bare en. Han har ikke truffet noen, det vet jeg 100%.

Jeg stoler ikke helt på han, men har valgt å gjøre et forsøk da han vil ha hjelp til å slutte.

Anonym poster: 223741f4aa3d43abcfb1d5730476ff94

Skrevet

Hvis dere bare har vært sammen i 4 år og allerede har problemer med sexlivet stikker vel dette litt dypere enn nettprofiler? Dere burde kanskje heller se litt på hva dere må gjøre med forholdet/sexlivet for at dette forholdet skal vare?

Anonym poster: d41e0b1df99d02cc2259177de87d76da

Skrevet

Det har du nok rett i. Sexlvet er viktig, men når jeg prøver å ta det opp med han så vil han ikke snakke om det...

Jeg tror det er meg det er feil med, han ser meg ikke seksuelt liksom, men jeg vet ikke hvordann jeg skal få endret på det....

Jeg er så rådvill... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...