Gå til innhold

Noen som har Blackberry telefon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte mobil, og har tenkt på Blackberry. Den er vel ikke så vanlig i Norge, men er det noen av dere som tilfeldigvis har erfaringer?

 

Anonym poster: 8496a7e23669619707d4f4557b8767ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg kjenner som har hatt den har byttet til Apple.

Skrevet

Har ikke selv ennå, men skal bytte til Blackberry til høsten pga jobben. Gruer meg som en hund til å bytte ut min elskede iPhone :(

Så jeg følger denne tråden med stor interesse!

 

Anonym poster: 2aa434ba1538260b9332cce5b1b77006

Skrevet

Her byttet jobben Blackberry ut med iPhone :)

 

Anonym poster: 72431e502044e54e75da7632b694c5d3

Skrevet

Her byttet jobben Blackberry ut med iPhone smile.png

 

Anonym poster: 72431e502044e54e75da7632b694c5d3

 

Vet du hvorfor de byttet?

 

Anonym poster: 8496a7e23669619707d4f4557b8767ff

Gjest Siklerotte
Skrevet

Har hatt det flere ganger, sist i forbindelse med jobb (også byttet over til iPhone). BlackBerry kan ikke måle seg med Samsung eller iPhone der. Jeg har vel å merke kun erfaring med de modellene som har qwerty-tastatur (liten skjerm, dårlig med apps og ikke noe særlig å surfe med, men god å skrive med, da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...