Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Skal bytte mobil, og har tenkt på Blackberry. Den er vel ikke så vanlig i Norge, men er det noen av dere som tilfeldigvis har erfaringer? Anonym poster: 8496a7e23669619707d4f4557b8767ff
<3 2G <3 Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 De jeg kjenner som har hatt den har byttet til Apple.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Har ikke selv ennå, men skal bytte til Blackberry til høsten pga jobben. Gruer meg som en hund til å bytte ut min elskede iPhone Så jeg følger denne tråden med stor interesse! Anonym poster: 2aa434ba1538260b9332cce5b1b77006
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 Her byttet jobben Blackberry ut med iPhone Anonym poster: 72431e502044e54e75da7632b694c5d3
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Her byttet jobben Blackberry ut med iPhone Anonym poster: 72431e502044e54e75da7632b694c5d3 Vet du hvorfor de byttet? Anonym poster: 8496a7e23669619707d4f4557b8767ff
Gjest Siklerotte Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Har hatt det flere ganger, sist i forbindelse med jobb (også byttet over til iPhone). BlackBerry kan ikke måle seg med Samsung eller iPhone der. Jeg har vel å merke kun erfaring med de modellene som har qwerty-tastatur (liten skjerm, dårlig med apps og ikke noe særlig å surfe med, men god å skrive med, da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå