Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Hva tar dere med fra hotellet til stranden? Hva pakker dere i? Anonym poster: 918a1e42850ec38b0294b699f456aac6
Ulldott Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Pakker hådklær, solkrem, et par flasker frosset vann og eventuelle badeleker i en strandbag.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Tusen takk for svar! det hørtes lettvint ut. Jeg fraser alltid med ekstra klær, bleier, våtdervietter,penger og vet ikke hva.. Det blir så mye styr. Skal prøve din versjon neste gang. Anonym poster: 918a1e42850ec38b0294b699f456aac6
Tantrum Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 (endret) Noe å drikke, solkrem, håndduker, litt å leke med og litt mat (kjeks el chips og litt frukt). Er hotellet rett ved stranden er det jo ikke noe poeng i å ha med seg så mye egentlig. Vi pleier ikke å være så lenge på stranden, bare fram til lunsj eller deromkring. Sanden blir så varm og det blåser jo opp (solgangsbris) så da blir det for mye bølger og da er de tikke så kjekt å være liten i vannkanten. Og ikke går vi på stranden hver dag heller.... Av samme årsak; og vi velger hoteller med flere bassenger og litt aktiviteter for barna. Har vært på chartertur de tre siste årene med små og det er min erfaring Skal igjen i år og regner med at det ikke blir noen avvik denne gangen heller... Endret 22. april 2013 av Tantrum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå