Gå til innhold

Noen som har campingvogn her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på og skaffe oss vogn, i har sett på 650 hobby. Vi skal ikke ligge fast. Noen erfaringer med denne som kjørevogn?

 

Anonym poster: 6c30031b8a73cbf59289d63c1b9b9208

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Camping er vel kanskje det mest harry jeg vet om! Finnes det folk som kjøper seg campingvogn og grilldresser enda?

 

Anonym poster: 519fdfaa00670558dac8ea57d8b4fc31

Skrevet

Veldig bra vogn og er som de fleste vogner bra å dra på tur med :) Camping vogn er den ultimate frihet :)

 

Anonym poster: 850454cdfa213d7859b8d174b7211b0b

Skrevet

Camping er vel kanskje det mest harry jeg vet om! Finnes det folk som kjøper seg campingvogn og grilldresser enda?

 

Anonym poster: 519fdfaa00670558dac8ea57d8b4fc31

 

Er mange av oss :) Men bruker ikke grilldresser eller krokks ;) Er kanskje like harry å dra på teltur også da?

 

Anonym poster: 850454cdfa213d7859b8d174b7211b0b

Skrevet

Camping er vel kanskje det mest harry jeg vet om! Finnes det folk som kjøper seg campingvogn og grilldresser enda?

 

Anonym poster: 519fdfaa00670558dac8ea57d8b4fc31

Hehe! Jeg føler egentlig det samme, og utenfor står en splitter ny campingvogn :P Jeg må bare føye meg på akkurat dette og la ønsket om luksushotell ved ferie ligge til et annet tiår!

 

Anonym poster: f1253713b20e8172fb33f8fa0f81282b

Skrevet

Camping er vel kanskje det mest harry jeg vet om! Finnes det folk som kjøper seg campingvogn og grilldresser enda?

 

Anonym poster: 519fdfaa00670558dac8ea57d8b4fc31

hva du mener bryr jeg meg ikke om. Jeg liker campingvogn, sånn er det. Og ang grilldress så må man ikke ha det. Men ja man får nok kjøpt :)

 

Anonym poster: 1de713ab69538f1099bf8d3d4ffff467

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...