Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #1 Skrevet 22. april 2013 Og jeg sitter her og angrer på at jeg ikke tok ham tilbake. Han har drevet og mast i flere måneder nå, men jeg har villet at han skulle skjerpe seg litt først. Han jobber ikke, "naver", ruser seg i ny og ne og bruker anabole steroider. Han har blitt sammen med ei han tidligere har omtalt som både sinnssyk, klengete og merkelig, så han er tydeligvis veldig lovesick eller noe.. Håper noen av dere kloke damer kan fortelle meg at det var riktig avgjørelse av meg! Vet det jo egentlig, men samtidig følger ikke hjertet alltid fornuften..:/ Anonym poster: 5852f383cc282739515f39c30a6f578b
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #2 Skrevet 22. april 2013 Nei, hvorfor skal du være glad for å være kvitt en arbeidssky dopmisbruker? Anonym poster: b77ac928f37d4655c3f1f66d4a93d1aa
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #3 Skrevet 22. april 2013 Joda, fornuften er enig i det du sier, men hjertet tenker at kanskje han kan forandre seg slik han sier, at han bare trenger støtte fra en kjæreste, at han er fantastisk med barn, at han er kjekk, osv.. Uff. HI Anonym poster: a49bfa1ed20a7119904789a9fe3458d5
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #4 Skrevet 22. april 2013 Du, det er en grunn til at det ble slutt i utgangspunktet. Ikke glem det! Han høres ut som en taper man er dømt til å bli ulykkelig med. Anonym poster: efa156aa71038b3a40d7779851c1c390
Gjest sug lut Skrevet 22. april 2013 #5 Skrevet 22. april 2013 Ingen forandrer seg radikalt til det bedre hvis de allerede har hatt sjansen og ikke brukt den. Du får det du ser, eller verre.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #6 Skrevet 22. april 2013 Ingen forandrer seg over natten.. Om han virkelig ville ha deg tilbake så hadde han forandret seg med en gang. Anonym poster: 9f01a6af5df21e59deb8eee717e119ce
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #7 Skrevet 22. april 2013 Hadde det ikke vært dop med i bildet, så hadde jeg sagt at det er håp. Men om dere har fått barn sammen, og han ikke sluttet da, så kommer det nok til å ta mange år og mye jobbing fra egen og en kjærestes side før det skjer... Og det er ikke din jobb å kaste bort tiden din på det. Du skal leve ditt liv og finne en bedre mann! Anonym poster: 901f4b36fb702f10011dbf256814f585
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #8 Skrevet 22. april 2013 Det er barn i bildet, men intet felles barn.. Han var kjempeflink med gutten min, helt til han opplevde en livskrise, og da begynte med rus igjen. Han sier han skal skjerpe seg om han får meg tilbake.. Joda, vet hvor tvilsom det høres ut, men savner han litt da. Så er nok litt blind. :/ HI Anonym poster: a49bfa1ed20a7119904789a9fe3458d5
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #9 Skrevet 22. april 2013 Rus og anabole steroider? Tror du skal holde deg langt unna. Hadde han vært singel hadde du ikke tenkt disse tankene. Men siden det er kommet en annen inn i livet hans så reagerer du sånn som du gjør. Helt normalt, men tror du gjør lurt i å holde deg unna. Anonym poster: c233ac56d49d393b83757ef7744ee94f
Soon to be mum Skrevet 22. april 2013 #10 Skrevet 22. april 2013 Vær glad du gjorde det slutt. Og om du noen gang skal ta ham tilbake skal han ha vært rus- og steriodfri i LANG tid først. Og helst bevist at han klarer å være rusfri også i krisesituasjoner. Du har sønnen din å tenke på. Ikke utsett ham for en slik fyr med alle de problemer der medfører. Og husk: du kan ikke 'redde' ham, det må han gjøre selv.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2013 #11 Skrevet 22. april 2013 Takk for svar, vet fornuftsmessig at alt dere sier er sant. Men så har han så mange flotte kvaliteter.. Men ærlig talt, nå har han holdt på i 2 mndr og prøvd å kurtisere meg, og så ble han sammen med en annen jente seks timer etter han sist faktisk "fridde" til meg?! Og snakket med ham idag, da sa han at siden han ikke fikk førStevalget (meg), måtte han ta henne da..!! Og det sier vel sitt om han? Det der er jo direkte ufint av ham mot den nye kjæresten sin? Hi Anonym poster: a49bfa1ed20a7119904789a9fe3458d5
Soon to be mum Skrevet 22. april 2013 #12 Skrevet 22. april 2013 Ja, det er ufint mot henne. Og i tillegg sier det mye om hans følelser overfor deg også. Mener jeg. Han er ikke seriøs, verken ovenfor deg eller henne. Drit i ham å gå videre. Rett og slett.
Nebbdyret <3 Skrevet 22. april 2013 #13 Skrevet 22. april 2013 Never get jealous when you see your ex with a new person, because our parents thought us to give our used toys to the less fortunate. Nei, du finner et bedre mannfolk enn det der! Folk som ruser seg skal du uansett holde langt unna barnet ditt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå